Europ Assistance: Auto asistence v mobilu. I nehodu vyřešíte v aplikaci


			Europ Assistance: Auto asistence v mobilu. I nehodu vyřešíte v aplikaci

Digitalizaci nezastavíte a my ani nechceme. Už není třeba stisknout jedničku, pak trojku a potom třeba šestku a vyčkat na volného operátora. Odtah i dobití baterie vyřešíte za pár vteřin, a dokonce nemusíte mít staženou ani konkrétní mobilní aplikaci. Tenhle zázrak totiž funguje skrze web a jmenuje se dRSA (Digital Roadside Assistance). Jedná se o auto asistenci doslova na pár kliknutí.  

Jak to funguje? 

Snadno a dobře. Vyžaduje to jediné – chytrý telefon s připojením k internetu. Pokud chytrý telefon nemáte, nebo zrovna nemáte data, lze vyřešit auto asistenci postaru, tedy telefonicky. Zvednutím telefonu ale začíná asistence většinou v obou případech – volajícímu na naši linku posíláme automatickou sms s odkazem do webové aplikace, aby přístup nemusel nikde hledat. Ti, kdo mají naši auto asistenci k pojištění vozu, najdou QR kód do aplikace na své zelené kartě. Není třeba znát číslo své smlouvy, ani další složité údaje, zcela postačí SPZ a typ vozu. 

Aplikace sama zaměří vaši polohu, kterou můžete ještě upřesnit, a nabídne vám předvolené události, ke kterým mohlo dojít. Jedná se o poruchu, či nehodu? Jste na dálnici? Jak početná je posádka vozidla? Je vaše vozidlo v nestandardní poloze? Následně vám ukáže nejbližší smluvní servis. Stačí jen potvrdit a odtah už je na cestě. 


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2021 v Česku dle oPojištění.cz


A operátoři nebudou mít co jíst?

Nebojte se. Naši operátoři mají pořád ruce plné práce. V řadě úkonů jsou stále nezastupitelní, stejně tak v jiných oblastech asistence. Auto asistence ale vykazuje poměrně velkou míru rutiny, začít s digitalizací právě u ní, dává smysl. Odtah, zabouchnuté klíčky, či nahození baterie, lze vyřešit během chvilky. Naši operátoři jsou ale stále tady. I pro případ, že by při odeslání formuláře skrze aplikaci došlo k chybě, nebo něco nebylo jasné. Volají okamžitě a automaticky zpět. Ve více než polovině případů to však není třeba. Komunikace v aplikaci je v průměru o polovinu kratší. U rutinních záležitostí se bavíme o třech minutách. 

Digitalizace v naší auto asistenci

Webovou aplikaci dRSA jsme spustili v roce 2019. Z řad obchodních partnerů do toho s námi šli Generali Česká pojišťovna a LeasePlan Česká republika. Máme radost, že aplikace přesvědčila i další partnerské pojišťovny z ČR i Slovenska, aby se k využívání postupně připojily. Dnes aplikaci využívá Direct pojišťovna, Generali Poisťovňa, ALD Automotive Slovakia, Toyota Česká i Slovenská republika, Nissan Česká i Slovenská republika, Ferrari, Maserati a Lexus. Výsledek? Jen za letošek, který zatím nekončí, už ji využilo téměř 9 000 zákazníků. 


Mohlo by vás zajímat: Japonsko: Pojištění při kolapsu z vedra a pojištění pro případ osamělé smrti


Dále pracujeme na tom, aby bylo možné využívat aplikaci k dalším a dalším úkonům. Dosud například musí náhradní vozidlo objednávat operátor, to se brzy změní. Stejně tak pracujeme i na možnosti využít aplikaci pro asistenci nákladnímu vozu. S využitím aplikace pro oblast auto asistence, ale s digitalizací rozhodně nekončíme, dRSA považujeme za skvělý odpich od startovního bloku, ale teď nás čeká zbytek tratě. 

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články