„Jak to teda je?“ Garanční systém finančního trhu má novou kampaň

„Jak to teda je?“ Garanční systém finančního trhu má novou kampaň
„Jak to teda je?“ Garanční systém finančního trhu má novou kampaň

Generační konflikt, vzájemné neporozumění a rozdělení na „boomery“ a „zoomery“ – to je v posledních letech jedno z hlavních témat veřejného prostoru. Jde ale z velké části o uměle vyhrocený problém. „Každá generace je jiná. A to je dobře. Že jsme každý jiný přeci znamená, že se můžeme vzájemně obohatit a něco nového se od sebe naučit. Právě na tom staví naše nová vzdělávací kampaň s názvem „Jak to teda je?“ na podporu finanční gramotnosti mezi generací Z a seniory,“ popisuje výkonná ředitelka Garančního systému finančního trhu Renáta Kadlecová.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.