Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Nabízí jim klid  za cenu dvou káv


			Slavia pojišťovna oslovuje mladé lidi. Nabízí jim klid  za cenu dvou káv

Slavia pojišťovna přichází s novinkou 2coffee. Jde o upravený produkt majetkového a odpovědnostního pojištění pro mladé lidi, kteří se často domnívají, že žádné pojištění nepotřebují. Škody a nehody se však nevyhýbají ani jim. Za cenu dvou káv si proto nyní mohou na internetu nebo mobilním telefonu velmi rychle sjednat základní pojištění, které jim celý měsíc kryje záda v případě běžných problémů. Produkt 2coffee, má vlastní grafické ztvárnění a inspiruje se principy, které používají například platformy Spotify nebo Netflix.

„Tohle pojištění je určené lidem ve věku od 18 do 35 let, kteří rádi cestují, vyznávají sdílené bydlení a dopravní prostředky a aktuálně je neláká vlastnictví bytu, domu nebo auta,“ říká ředitel marketingu Slavia pojišťovny Ondřej Svoboda.


Mohlo by vás zajímat: Průměrná mzda klesla reálně o 6,7 %. Inflace úřaduje


Přestože i tento způsob života přináší různá rizika, velmi často tato cílová skupina vůbec pojištěna nebývá. Přitom může poškodit věci v pronajatém bytě, při cestování na sdílené koloběžce urazit zpětné zrcátko u auta, vylít kávu do notebooku a podobně. „Za necelou stovku, což je právě cena dvou káv, teď má klidné spaní, protože 2coffee kryje základní pojištění odpovědnosti a majetku, a navíc umožňuje i volitelnou asistenci pro psy a kočky nebo IT,“ doplňuje Svoboda.

2coffee

2coffee řeší škody po celé Evropě a pojistku zájemci uzavřou během pár minut prostřednictvím webu nebo mobilního telefonu. K aplikaci se lze přihlásit rovněž prostřednictvím účtu gmail.com, přes Facebook nebo Apple účet. Vše ostatní probíhá stejně jako při nákupu letenky nebo ubytování. Na konci pak klient zaplatí prostřednictvím bankovní karty a pojištěný od předem zvoleného termínu.

2coffee je možné platit měsíčně a se slevou i ročně. Díky měsíčním platbám získávají klienti maximální svobodu, protože když se rozhodnou, že už v pojištění nechtějí pokračovat, jednoduše pojištění ukončí a další měsíc již neplatí ani korunu. A napříště, třeba po přestěhování, si zase pojištění znovu sjednají.


Mohlo by vás zajímat: Glosa Ondřeje Kovaříka: Má Macronova přestávka v Green Dealu smysl?


Nový produkt 2coffee je odlišný od toho, co doposud Slavia pojišťovna nabízela, a představuje její zbrusu nový přístup ke klientovi. Přitom však nejde o pouhou kopii standardní přepážkové verze pojištění, protože jeho konstrukce je odlišná a zaměřená především na aktuální potřeby mladých lidí.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články