Ztratilo se celkem 46 000 podrobných údajů o klientech, v mnoha případech včetně tak citlivých informací, jako jsou údaje o bankovních účtech a číslech kreditních karet, podrobných údajů o pojištěném majetku a o tom, jakým způsobem je majetek zabezpečen.
Dohled konstatoval, že ztráta, k níž došlo, může pro klienty znamenat velmi vážné škody, dokonce je nutné počítat i s rizikem vloupání.
Pojišťovna Zurich UK tvrdí, že nemá žádné důkazy o tom, že by osobní data klientů mohla být zneužita.
Pojišťovna data o klientech spravovala prostřednictvím smlouvy o outsourcingu. Tu uzavřela se společností Zurich Insurance Company South Africa Limited (Zurich SA). V srpnu roku 2008 se této společnosti data ztratila v průběhu rutinního převodu dat do datového skladu.
Margaret Cole, ředitelka FSA pro oblast finančních zločinů, uvedla: "Věc je o to horší, že Zurich UK si nedávala pozor a k další ztrátě došlo o rok později."
Vzhledem k tomu, že pojišťovna souhlasila s podrobným vyšetřením celého případu, doslala 30% "slevu" z původní pokuty. Ta sice měla původně činit 3,25 miliónů liber, ale nakonec to bylo jen 2,275 miliónů liber.
Insurance Times
Komentáře
Přidat komentář