„Ačkoliv jsou pojišťovací služby stále postaveny na komunikaci prostřednictvím finančních poradců a poboček, reagujeme na požadavky zejména mladších klientů, kteří chtějí s pojišťovnou komunikovat pomocí internetu a z pohodlí svého domova,“ říká Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje Pojišťovny České spořitelny. „V současnosti životní pojištění uzavírají nejčastěji lidé ve věku 30 až 35 let. Mladí lidé do 25 let věku pak tvoří zhruba šestinu našich klientů, a zejména pro ně je online komunikace zcela běžnou záležitostí,“ dodává Irena Rohlová.
Prostřednictvím aplikace Servis 24 mohou klienti získat kompletní informace o svých pojistných smlouvách. Konkrétně se jedná například o pojištěná rizika, aktuální kapitálovou hodnotu, informace o pojistném plnění v případě pojistné události nebo detailní informace o předpise a úhradě platby pojistného.
Další funkcionalitou je realizace vybraných změn na pojistných smlouvách. Bez nutnosti návštěvy finančního poradce či pobočky České spořitelny tak lze nyní měnit kontaktní údaje, obmyšlené osoby nebo rozložení prostředků do fondů.
Klienti Pojišťovny České spořitelny si také mohou zažádat o zasílání některých dokumentů elektronicky přes aplikaci Servis 24. Kromě zvýšení komfortu klienta tento krok přináší úsporu nákladů společnosti a v neposlední řadě také šetří životní prostředí.
Pojišťovna České spořitelny
Komentáře
Přidat komentář