Lidé si loni u ČNB stěžovali na služby pojišťoven


			Lidé si loni u ČNB stěžovali na služby pojišťoven
26.7.2010 Legislativa

Lidé si vloni u České národní banky (ČNB) stěžovali nejvíce na služby pojišťoven a pojišťovacích zprostředkovatelů. Z celkových 272 stížností, které loni ČNB šetřila, připadlo 40 procent na sektor pojišťovnictví, 35 procent podání se týkalo bank včetně stavebních spořitelen a družstevních záložen. Vyplývá to ze zprávy o výkonu dohledu nad finančním trhem, kterou zveřejnila ČNB.

Reagujete na komentář

 

Dalibor Krhovský, 23. 3. 2013
Upozornění spoluobčanům
Od roku 1997 platím životní pojišrění s úrazovým u ČSOB pojišťovny(dříve IPB poj.)Nyní se mi stal úraz (distorze obou palců ruk)a uplatňoval jsem náhradu škody.K mému překvapení mi došla odpověď,že dle jejich oceňovací tabulky není pojišťovna povinna za úraz ruk platit.Neměla by veřejnost vědět ,že u ČSOB se ruky nepoji3ťuji.Ve Všeobecných podmínkách o tom není zmínka.Posílám to jako podnět,jako fyzická osoba asi nemám šanci proti takovému molochu uspět se stížností.Zkuste to prověřit.S pozdravem Krhovský Dalibor

Pozn.: položky označené * jsou povinné.