Aviva inovovala svůj nejprodávanější produkt


			Aviva inovovala svůj nejprodávanější produkt
16.6.2009 Produkty

Životní pojišťovna Aviva zahájila 15. června prodej inovované verze svého nejprodávanějšího produktu Aviva EasyLife. Unikátní novinkou na českém trhu životního pojištění je připojištění „Náhlá smrt“, které komplexně pokrývá riziko neočekávaného úmrtí.


Aviva se dlouhodobě profiluje jako životní pojišťovna orientující se zejména na prvotřídní krytí rizik. Změnami v produktu Aviva EasyLife tuto svoji pozici opět posiluje a vychází vstříc  právě těm klientům, kteří mají zájem o velmi kvalitní pojistnou ochranu.


„Úraz, infarkt a mrtvice představují tři nejčastější příčiny neočekávaných úmrtí. Rozšíření klasického připojištění pro případ smrti úrazem o plnění v případě smrti následkem infarktu nebo mrtvice je tedy logickým krokem, pokud chceme klientům přinášet skutečně komplexní krytí,“ vysvětluje novinky generální ředitel životní pojišťovny Aviva Karel Veselý.

 

Přehled novinek v Aviva EasyLife:
·         nová připojištění „Drobné úrazy“ a „Náhlá smrt“
·         nově se lze připojistit pro případ plné pracovní neschopnosti - připojištění „Zproštění od placení pojistného v případě plné pracovní neschopnosti“
·         životní pojištění včetně všech připojištění je možné sjednat do věku 65 let
·         omezení výluk pro úrazy při amatérských sportovních akcích
·         u připojištění denních dávek pro případ pobytu v nemocnici lze zvolit denní dávku až do výše 1000 Kč.

Zdroj: AVIVA

Zdroj: AVIVA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články