Zásadní novinkou cestovního pojištění od České pojišťovny je navýšení limitu na léčebné výlohy a asistenci na 100 milionů korun, a to po celém světě a bez zvýšení ceny pojistného. V reakci na současnou bezpečnostní situaci přichází pojišťovna v rámci léčebných výloh také s novým sublimitem ve výši 3 milionů korun na pojistnou událost, která vznikne v důsledku teroristického útoku. Další novinkou je potom rozšíření nabídky limitů pro pojištění zavazadel až na 50 tisíc korun.
Ke změnám v cestovním pojištění startuje i letní kampaň, která bude veřejnost o novinkách informovat. Kampaň poběží od 6. června do poloviny září a k vidění bude jak online, tak na outdoorových plochách. Klíčovým prvkem kampaně bude zcela nový vizuál komunikující stomilionový limit na léčebné výlohy. Kampaň pro Českou pojišťovnu připravila agentura Young&Rubicam Praha.
Komentáře
Přidat komentář