Hlavním cílem je představit změny v dětském životním pojištění Talisman, které pojišťovna Aviva ve svém produktovém portfoliu nabízí. Cílovou skupinou jsou vzhledem k typu propagovaného produktu i proběhnuvším změnám logicky rodiče. Kampaň cílí především na ženy, respektive maminky. Pojišťovna tentokrát vsadila zejména na internetová média, její bannery se tedy budou střídavě objevovat celý měsíc na významných portálech s tématikou rodičovství, dětí a rodiny obecně.
Od počátku února již v televizi běží reklamní upoutávka, která jak tématicky, tak časově navazuje na dětský večerníček. Souběžně s televizním spotem v únoru startuje také outdoorová kampaň. Letáky a plakáty s informacemi o Talismanu tak nalezneme v ordinacích dětských lékařů.
Kreativu kampaně vytvořila agentura theFarm a mediálně ji zajišťuje agentura Mediaedge:cia.
Komentáře
Přidat komentář