Nová reklamní kampaň České pojišťovny


			Nová reklamní kampaň České pojišťovny
19.9.2008 Produkty

Nové úrazové pojištění s výplatou peněz ihned po diagnóze u lékaře je hlavním sdělením nové kampaně, kterou pro Českou pojišťovnu realizuje agentura Mather Communications, jež je součástí komunikační skupiny Mather. Velmi netradiční zpracování jednozáběrového reklamního spotu doplní komunikace prostřednictvím mobilních telefonů. Poprvé se spot na televizních obrazovkách objeví 22. září.

Přípravy začaly v létě

Už v létě začaly přípravy kampaně na nové úrazové pojištění, které na český trh  přineslo řadu novinek, po nichž klienti volali. Na začátku bylo několik možností, jak divákům nové úrazové pojištění nabídnout.

Všechny varianty prošly kvantitativním průzkumem, v němž klienti vybrali jako nejzajímavější koncept, který říkal: "peníze vyplácíme již po diagnóze, ne až na konci léčení".

„Naše výzkumy ukázaly, že ztvárnění situace spojené s úrazovým pojištěním může být vnímáno rozporuplně, a tak bylo třeba trochu nadsázky, aby divák mohl vidět celý příběh od začátku až po rychlou výplatu peněz a zároveň ho nevyděsila představa, jak hrozně bolí, když se úraz stane. Takže proto ne nic drastického,“ zdůrazňuje Dagmar Koutská z tiskového oddělení České pojišťovny.

Spot vytvořila agentura Mather Communication

Kampaň připravila tradičně agentura Mather Communication, která v čele s novým kreativním ředitelem Jiřím Langpaulem zpracovala scénář TV spotu, hlavním komunikačním médiem nového úrazového pojištění. Představuje nový typ úrazového pojištění, má především za cíl odlišit tento produkt od stávajících pojištění, kdy se výplata peněz provádí až po ukončení léčby.

Rychlá výplata peněz v odlehčené podobě

"Základní myšlenka spotu je jednoduchá: V životě jsou situace, kdy nechcete čekat. Oceníte rychlou reakci – rychlou pomoc. Proto naše nové úrazové pojištění umožňuje klientům rychlé vyplacení peněz, a to již po diagnóze," uvádí Lucie Brichová, ředitelka odboru marketingové komunikace České pojišťovny a zároveň dodává: "museli jsme však najít správný způsob, jak dramatizaci příběhu trochu odlehčit."  V reklamním spotu se mladý muž po klopýtnutí na schodech za zvuku

valčíku dokutálí až do nemocnice, kde mu k jeho překvapení do ruky v sádře vloží sympatický pracovník pojišťovny peníze.

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články