Rok 2016 byl pro společnost jeden z nejúspěšnějších v historii. RENOMIA obhájila vedoucí pozici mezi pojišťovacími makléři na trhu v České republice, a to již jedenáctý rok v řadě. Společnost úspěšně pokračovala ve spolupráci s dlouholetými klienty, a získala tak mnoho nových obchodních příležitostí.
RENOMIA GROUP meziročně zvýšila spravované pojistné o 14 % na rekordní 8,4 mld. Kč. Za poslední tri roky vzrostlo pojistné o 57 %. Více než miliardový meziroční nárůst představuje jak organický vývoj skupiny RENOMIA, tak koupě podílů v dalších makléřských firmách.
Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2016 v Česku dle oPojištění.cz
Jak už bylo zmíněno, významného milníku dosáhly tržby, které poprvé v historii překročily hranici 1 mld. Kč. Co se týče výnosů z běžné činnosti ze zprostředkování pojištění, dosáhl výnos v roce 2016 výše 997,6 mil. Kč, v roce 2015 tomu bylo 821 mil. Kč. Přepočtený počet zaměstnanců společnosti, bez přidružených společností, vzrostl v roce 2016 na 499, z toho bylo 52 řídicích pracovníků. V roce 2015 bylo zaměstnanců 348.
RENOMIA hraje významnou rolu i na světových trzích. Díky vlastní pobočkové síti úspěšně rozvíjí své aktivity nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku a v Srbsku. RENOMIA je významným členem sítí Worldwide Broker Network (WBN), TRC, Globex, Brokerslink či Lockton Global, EOS RISQ a dalších. V roce 2016 RENOMIA iniciovala vznik unikátní servisní platformy RENOMIA EUROPEAN PARTNERS, která působí ve více než třech desítkách zemí střední a východní Evropy, střední Asie a zemí Kavkazu.
Mohlo by vás zajímat: Zamyšlení Martina Rotkovského ke zdanění slovenského pojišťovnictví
Ve společnosti také přemýšlí nad střednědobými cíli. V roce 2015 vznikla Vizi 2030, na kterou v roce 2016 navázala prorůstová Strategie 2020. Cílem je poskytovat nejlepší služby a mít nejlepší tým, který je vždy na straně klienta. Důležitý bude i další mezinárodní rozvoj, inovace a digitalizace, a to jak v oblasti zefektivnění procesu, tak zlepšení našich produktu a služeb klientům.
Komentáře
Přidat komentář