Aleš Zethner: I vaše auto může mít neomezenou asistenci


			Aleš Zethner: I vaše auto může mít neomezenou asistenci
18.11.2021 Rozhovory, Produkty

Motoristé, kteří vybírají pojištění pro své vozidlo, by měli na trhu prozkoumat nejrůznější dostupné výhody. Jednou z nich je i neomezená asistence, když je na silnici potká nějaká nepříjemnost. „Nejlepší asistence je taková, u které se nemusí nad ničím přemýšlet a pojišťovna se o vše postará,” představuje jednu z výhod ředitel Úseku pojištění motorových vozidel v Kooperativě Aleš Zethner.

Proč jste rozšířili nabídku asistenčních programů k vašemu pojištění motorových vozidel?

Každoročně evidujeme nárůst asistenčních zásahů, proto jsme se rozhodli nabídnout motoristům unikátní asistenční program MAX+, který oproti asistenčním programům ZÁKLAD, IDEÁL a MAX nabízí bezlimitní asistenci při poruše, havárii, řádění živlu, vandalismu, částečném odcizení, a to nejen u nás, ale i v zahraničí. Ale také zapůjčení náhradního osobního vozidla v ČR i v zahraničí až na 7 dní či jeho úschovu až na 15 dní. Do konce února pak na všechny asistenční programy získají klienti, kteří si nově sjednají povinné ručení minimálně s limitem plnění 100/100 milionů Kč, výraznou slevu. Ale není to jediná novinka, rozšířili jsme i krytí u pojištění skel. Nově jsem do něj začlenili i skla v pevné, skládací nebo odnímatelné střeše, a dokonce i zrcadlová skla zpětných zrcátek.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Co může po volbách „zatopit“ pojistnému sektoru?


Škody z povinného ručení stále rostou, a to zejména škody na zdraví. Uvědomují si řidiči, že nejnižší limity nemusí stačit?

Každoročně řešíme několik pojistných událostí, kde celková škoda přesáhne 35 milionů Kč, což je základní limit v povinném ručení. Snažíme se na to klienty stále upozorňovat, a doporučujeme jim volit vyšší limity, alespoň 100 milionů na majetkové škody a 100 milionů na škody na zdraví. Zároveň se vyšší limity snažíme zatraktivnit dalšími benefity. Například ke smlouvám s limitem 70/70 milionů a vyšším klientovi přibalíme úrazové pojištění řidiče. Zájem klientů naznačuje, že je pro ně taková nabídka zajímavá, neboť více než tři čtvrtiny z nich si už volí limity 70/70 milionů a vyšší.

K povinnému ručení se dnes dá připojistit široká škála rizik, jaké připojištění byste motoristům doporučil?

Ideální je, když si klient nastaví pojištění přesně podle svých potřeb. Například motorista jezdící většinou na venkově, případně i v blízkosti lesa, se bude určitě lépe cítit s připojištěním poškození vozidla zvířetem. To zahrnuje riziko střetu se zvířetem i poškození zaparkovaného vozu, například elektroinstalace. Motoristovi jezdícímu hlavně po Praze zase spíše hrozí vykradení vozu, proto si ke svému povinnému ručení může sjednat i pojištění zavazadel. Obecně si klienti nejčastěji sjednávají poškození vozidla zvířetem a pojištění skel vozidla. Ale důležitý je i servis, který pojišťovna v případě nehody zajistí.


Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2021: Léto přineslo enormní růst majetkových škod


Jaký servis mohou k povinnému ručení řidiči získat?

Například komfort přímé likvidace pro situace, kdy jste poškozeným při dopravní nehodě způsobené jiným vozidlem – nemusíte nic složitě řešit s pojišťovnou viníka, obrátíte se na svoji pojišťovnu a ta s vámi vše vyřeší. Při sjednání povinného ručení s limity 100/100 milionů Kč a vyššími u nás získáte automaticky i přímou likvidaci v ceně. Při sjednání s havarijním pojištěním pak klientům přidáme navíc ještě pojištění VÝMOL, tedy škody, kterou si způsobí na neoznačeném výmolu v silnici.

V dnešní době se všichni snažíme omezit osobní setkání, pokud možno vše řešit on-line, nabízí tyto služby i Kooperativa?

Na bezpapírovém procesu sjednání a správy smluv pracujeme již několik let. Takže on-line si klienti mohou sjednat povinné ručení i havarijní pojištění, což i s ohledem na epidemiologickou situaci využívá stále více klientů. A protože součástí havarijního pojištění nebo některých připojištění k povinnému ručení je i povinnost vstupní prohlídky, roste i počet vozidel, která je potřeba fyzicky zkontrolovat. Abychom celý proces klientům ulehčili, připravili jsme novinku, která jim umožní nafotit vozidlo svým mobilním telefonem v klidu domova, prostřednictvím jednoduchého webového rozhraní, zatímco dříve byla nezbytná odborná prohlídka technikem společnosti Global Expert a tedy i „fyzický“ kontakt. Podobně nastavená je i funkcionalita využitelná při likvidaci pojistné události.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články