Allianz změnila pohled na volant a zahájila novou reklamní kampaň


			Allianz změnila pohled na volant a zahájila novou reklamní kampaň
8.9.2014 Tiskové zprávy

Allianz pojišťovna přichází s novou reklamní kampaní, zahrnující billboardy, internet i televizní spoty, které už stačily získat mezinárodní ocenění. Zatímco v minulých letech soustředila pozornost hlavně na povinné ručení, tentokrát představuje značku v širším kontextu. Nápad na letošní kampaň vznikl v Austrálii. To, že odtamtud jsou i televizní záběry, však nepoznáte. Jejich pointa je totiž stejná ve všech více než 70 zemích světa. České hlasy v nich patří Martinu Zahálkovi a Kláře Sochorové a řidiči v autech od protinožců, kde se jezdí po jiné straně silnice, přesto mají volant vlevo. Jak je to možné? Současná televizní technika zvládne změnit i takové detaily.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.