Bude ČÓRO MÓRO nebo TECHTLE MECHTLE?


			Bude ČÓRO MÓRO nebo TECHTLE MECHTLE?

Kooperativa přichází s pátým pokračováním úspěšné kampaně Někde tam jsou. Již podruhé stojí za zpracováním TV spotů legendární a kreativně tolik oceňovaný režisér Calle Åstrand, kterého AdAge zařadil do Top100 světových režisérů.

Ústředním motivem dvou spotů, které vznikly v produkci Dawson, je člověk, který se ocitnul v prekérní situaci a přirozeně se snaží najít pomocnou ruku u těch nejbližších – u rodiny. Ale jak už to v životě bývá, ne každý je ochoten pomoci. Ne každému se chce, a ne každý to dokáže. „Být funkční pomocnou rukou v přelomové životní situaci. To je budoucnost pojištění," říká Jindřich Skrip, marketingový ředitel Kooperativy. „Od samého počátku vyvíjíme produkty a služby, které jdou nad rámec běžného pojištění (výplaty peněz). Nabízíme širokou paletu asistenčních služeb, které mají člověku při přelomové životní situaci maximálně usnadnit další fungování. A právě o nich je nová kampaň." 


Mohlo by vás zajímat: Generali Česká pojišťovna končí s pojišťováním uhelných elektráren EPH


První příběh zachycuje maminku, která píchne, když se snaží dovézt dceru do tanečních. Ale právě dospívající dívka je tou, která je namísto pomoci přivede do ještě větších problémů. S řešením vstupuje do příběhu Kooperativa, která nabízí nejen asistenci při výměně kola, ale případně i odtah. „Tento příběh jsme vybrali proto, že 90 % našich asistencí v rámci pojištění vozidel se týká právě odtahu nebo výměny kola. Ročně tak pomůžeme téměř šedesáti tisícům klientů,“ pokračuje Jindřich Skrip.

spot_kolo

Hrdinou druhého příběhu je mladý muž, který se ocitl na ulici obklopený hromadou osobních věcí a který se snaží přesvědčit svou milovanou Týnu, aby jej pustila domů. Situace je ale nakonec podstatně jiná, než se na první pohled divákovi bude zdát. Nabídka asistenční služby zámečníka se nakonec ukáže být tím nejefektivnějším řešením. „Za minulý rok jsme asistovali v rámci pojištění majetku u přibližně 7 600 zásahů, z nichž ve 29 % případech je potřeba právě zásah zámečníka,“ dodává Jindřich Skrip.

spot_klice

Kampaň bude rozprostřena napříč všemi médii a kanály. V televizi, digitalu i jako online videa, out of home a na sociálních sítích. Jiří Langpaul, kreativní ředitel WEAREGINGER říká, "Koncept NĚKDE TAM JSOU byl designován se záměrem, aby dlouhodobě dokázal sjednotit komunikaci značky. Od roku 2019 jsme pod ním vytvořili 15 televizních spotů a několik stovek unikátních motivů převážně v ooh, printu i digitalu. Jako celek je kompaktní, a přitom je dostatečně pružný, aby jej bylo možné dál rozvíjet. Z dlouhodobého hlediska je to bezesporu nejdetailnější integrovaná kampaň na českém trhu. Věřím, že právě tato propracovanost má pro značku Kooperativa obrovský přínos."


Mohlo by vás zajímat: Jiří Běťák: Slavia má pro motoristy jarní překvapení


V tištěných médiích a digitalu vychází nová kampaň ze Zlatého fondu českého jazyka. Pracuje s unikátními slovy, která na jedné straně vystihují emoci související s nějakou pojistnou událostí, a zároveň umožňují hovořit zábavnou formou o tématech, která obvykle nejsou považována za záživná. To nejdůležitější však je, že jsou zcela autentická, zapamatovatelná a nikdo je nikdy v komunikaci nevyužil.

Zdroj: Kooperativa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články