„Chtěl bych poděkovat všem našim klientům za jejich důvěru a také kolegům za dobrou práci. Získané ocenění je pro mne důkazem, že i v nelehkých podmínkách vysoce konkurenčního pojistného trhu umíme velmi dobře obstát a že jdeme tím správným směrem,“ komentuje úspěch v soutěži Jaroslav Mlynář, generální ředitel České pojišťovny a dodává: „První místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna je pro nás rovněž velkým závazkem. Budeme i nadále usilovně pracovat na tom, aby naše produkty a služby byly stále na vysoké úrovni a pro klienty atraktivní.“
Vedle titulu Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna získala ČP také druhé místo v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna roku. Oblasti neživotního pojištění se Česká pojišťovna velmi intenzivně věnuje. V poslední době představila celou řadu produktových inovací, jako například povinné ručení Premium, které kryje i riziko odcizení vozu. Balíček Premium rozšířil 1. Povinné ručení Bez povinností o celou řadu benefitů a představuje tak nejširší nabídku povinného ručení, kterou řidiči mohou na trhu získat.
Také v pojištění domácností a staveb zavedla ČP celou řadu novinek, které napomáhají k lepšímu pochopení jednotlivých typů majetkového pojištění a zároveň ke zrychlení a zjednodušení procesu sjednání. Pro snadnější orientaci v produktové nabídce majetkového pojištění nabízí Česká pojišťovna klientům několik přednastavených balíčků obsahujících základní doporučená rizika podle typu bydlení. Vybrat si tak lze balíček určený pro dům, byt nebo chalupu, ale také pro případ zatížení domácnosti hypotékou nebo bydlení v nájmu. Zvláštním typem je pak balíček Student, který je připraven na míru studentům bydlícím na koleji nebo v nájemním bytě.
Komentáře
Přidat komentář