Česká pojišťovna je nejdůvěryhodnější tuzemskou pojišťovnou


			Česká pojišťovna je nejdůvěryhodnější tuzemskou pojišťovnou
25.3.2013 Tiskové zprávy

Česká pojišťovna opět získala ocenění Dobrá značka v kategorii Nejdůvěryhodnější pojišťovna. Průzkum vyhlašuje společnost Reader’s Digest, která v České republice obeslala elektronickým dotazníkem 15 500 respondentů. Čtenáři již po třinácté hlasovali pro nejlepší značky v celkem třiceti kategoriích.

Ocenění v anketě o nejdůvěryhodnější značku v kategorii pojišťoven si velmi vážíme. Těší mě, že jsme vítězství dokázali znovu obhájit a ještě více, že kontinuálně roste spokojenost klientů s našimi produkty a službami,“ říká Zdeněk Románek, náměstek generálního ředitele České pojišťovny a dodává: „Stavíme na základním principu pojišťovnictví – pomoci druhému. Snažíme se pomáhat lidem v klíčových okamžicích jejich životů, ať už se jedná o nečekanou drobnost nebo řešení závažné životní situace.“

Respondenti průzkumu odpovídali v třiceti tematických kategoriích na otevřenou otázku: „Jaká značka by si podle Vás zasloužila označení nejdůvěryhodnější?“ Stejnou šanci uspět tak dostaly všechny značky. Rozsáhlý průzkum probíhal celkem ve 12 zemích Evropy a dohromady bylo odesláno přes 1,6 milionu dotazníků. Všechny dotazníky zpracovala jednotnou metodikou bristolská společnost Wyman & Dillon Limited.

Česká pojišťovna existuje již od roku 1827. Dnes na její služby spoléhají téměř čtyři miliony klientů a ve své správě má na 8,5 milionů smluv.

 

Česká pojišťovna

Zdroj: Ćeská pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články