ČPP předala nový vůz a  milión korun výhercům soutěže


			ČPP předala nový vůz a  milión korun výhercům soutěže
16.2.2012 Tiskové zprávy

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále jen „ČPP“)zveřejnila výsledky tipovací soutěže „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč“, kterou třetí největší pojišťovna na trhu s povinným ručením podpořila svou kampaň pro sezónu 2012.


Klíčem ke klíčkům k novému vozu Ford Fiesta bylo co nejpřesněji tipnout, kolik platných smluv v povinném ručení bude mít ČPP na konci listopadu 2011. Nejúspěšnější tipující byl pan Pavel z Prahy, který se od skutečnosti odchýlil pouze o 8 klientů. Správným tipem byla hodnota 1 025 181 platných smluv.


Právě uplynulý rok zaznamenala ČPP nejlepší výsledky ze všech pojišťoven na trhu, které nabízejí povinné ručení. Klientský kmen ČPP meziročně posílila o více než 58 tisíc vozidel a stala se tak tahounem trhu povinného ručení. Díky největšímu přírůstku v klientském kmeni se ČPP stala vloni teprve třetí pojišťovnou, která má ve své databázi více než milión pojištěných vozidel.


Vedle hlavní výhry v podobě nového vozu Ford Fiesta se v tipovací soutěži „Pojisti a vyhraj nové auto nebo 100x10 000 Kč“ hrálo ještě o peněžní prémii ve výši deset tisíc korun určenou pro dalších sto výherců. Slavnostní předání peněžitých cen se uskuteční v nejbližších několika týdnech na regionálních ředitelstvích ČPP po celé ČR. Šťastný majitel vozu značky Ford převezme klíčky od svého nového automobilu osobně z rukou generálního ředitele Jaroslava Besperáta na pražské centrále.


Tipovací soutěž vyhlásila pojišťovna na poslední čtvrtletí loňského roku. V první polovině letošního února proběhlo vyhodnocení soutěže a následovaly telefonáty výhercům, kteří jen stěží věřili tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. „Opakovala se situace z doby před dvěma lety, kdy jsme po ukončení obdobné soutěže telefonicky kontaktovali výherce a gratulovali jim k výhře. Stejně jako tenkrát, mnozí nemohli uvěřit tomu, že právě jim se podařilo v soutěži vyhrát. Největší překvapení však jistě prožíval výherce nového vozu,“ uvedla ředitelka marketingu ČPP Jolana Kolaříková.


„Zejména v posledním půlroce jsme dosáhli poměrně vysokého čistého přírůstku klientů. Velmi si vážíme důvěry našich klientů, jejich spokojenost s našimi službami je pak pro nás největší výhrou. Tyto akce jsou jednou z příležitostí, jak můžeme našim klientům poděkovat za jejich přízeň,“ doplnila Kolaříková.

 

Česká podnikatelská pojišťovna

Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články