Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz


			Další pojistné perličky. Tentokrát od klientů Allianz
22.12.2014 Tiskové zprávy

Škodní události nebývají ničím příjemným, natož pak humorným, do záznamů o jejich průběhu se však někdy dostanou opravdové „perličky“. V žádném případě nechceme znevažovat nesnadné životní situace lidí, kteří nám zaslali uvedená vyjádření, ale věříme, že jejich formulace zlepší den i vám.

 

 

Co přinesl letošní rok klientům našeho autopojištění?

„Dnes ráno jsem si všiml poškození svého vozidla – jde o poškození všech dílů kromě střechy.“

„Jedu a najednou srnka. Prostě se tam objevila.“

„Couval jsem a svým zadkem jsem narazil do zadku toho auta. Při parkování.“

„Vyjížděly jsme obě z parkovacího místa a senzor vzdálenosti v mém voze zareagoval až při nárazu do vozidla poškozené.“

„Prostě mi to najednou ulítlo a došlo ke kolizi s obrubníkem.“

„Po příchodu do garáže jsem zjistila, že je kompletně vysypané zadní sklo. Zřejmě vada materiálu.“

 

A kdo by si myslel, že s přibývajícími léty ubývá chuti usednout za volant, mýlil by se. Svědčí o tom letošních několik nehod seniorů, které naštěstí neměly tragické následky. 

Do letošního května jezdila po Praze bez větších problémů a nehod seniorka narozená v roce 1921. Než se ve čtvrti, kudy pravidelně jezdila, „narodila“ objížďka. Když nehodu hlásila, uvedla: „Potřebovala jsem se dostat ze Žižkova do Karlína, ale byla tam neznámá uzavírka. Ani nevím jak, najednou jsem se dostala do protisměru a ač jsem se protijedoucím autům snažila vyhnout, ve dvou případech se to nepovedlo.“

Nehodu za druhou, o čtyři roky mladší seniorku, nahlásila její vnučka: „Jak se to stalo, nevíme a ani babička se na nic před nehodou nepamatuje. Projela autobusovou zastávkou a i s autem skončila v poli. Ale nikdo tam nestál, takže určitě neměla v úmyslu svézt někoho známého.“

 

Ale nehody se nestávají jen při jízdě autem…

„Můj vlastní kocour mě bez předchozího varování načůral do velkého počítače, trefil se přesně přes větrací otvor s ventilátorem na základovou desku a grafickou kartu. Oboje vyzkratoval tak, že již nefungují a nikdy fungovat nebudou. Zatím jsem vyměnila bednu na PC, základovou desku a grafickou kartu. Ostatní součástky, ač nevoní, fungují.“

„Nejde o škodu. Žádám pouze o příspěvek na pořízení nového spotřebiče – na sporáku mi nefungují dva hořáky. Stačily by 3000 Kč. Děkuji.“

Zdroj: Allianz a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články