DIRECT pojišťovna získala více než 17 000 motoristů

27.3.2008 Tiskové zprávy

DIRECT Pojišťovna, a.s., která vstoupila na český trh v polovině května 2007, měla k 31. 12. 2007 celkem 10.112 účinných smluv. K dnešnímu dni již dokonce počet účinných smluv přesáhl 17.000. Výše hrubého předepsaného pojistného za rok 2007 činila 26.456 tis. Kč (dle českých účetních standardů). DIRECT Pojišťovna tak potvrzuje, že přímý model prodeje pojištění čeká i v České republice velká budoucnost.


Zdenka Pelikánová, generální ředitelka DIRECT Pojišťovny, komentuje úspěšný rok slovy: „Naše výsledky jednoznačně ukazují potenciál přímého prodeje v České republice. V dnešní uspěchané době chtějí lidé šetřit svůj čas, a proto si stále častěji sjednávají svá pojištění přes internet či po telefonu. Kromě času navíc ušetří i peníze, a to díky tomu, že v ceně pojistného nejsou započteny žádné zprostředkovatelské provize ani náklady na pobočkovou síť. Ve Velké Británii se dnes přes přímé prodejní kanály prodává více než 50 % veškerého autopojištění. Vývoj v České republice tento trend potvrzuje.“


Dosavadní výsledky DIRECT Pojišťovny jsou důkazem měnícího se přístupu českých řidičů k pojištění vozidel. Potvrzují to také výzkumy agentury STEM/MARK, z nichž vyplývá, že již každý druhý český motorista by ke sjednání nové pojistky využil přímé prodejní kanály (tj. sjednání pojištění přes telefon nebo internet). Zájem o pojištění přes internet přitom již v dnešní době tolik nezávisí na věku či pohlaví. Například mezi motoristy ve věku 51 – 60 let upřednostňuje tento způsob sjednání pojištění každý třetí.


„Více než 70 % motoristů patří mezi aktivní uživatele internetu. Přímé prodejní kanály v současnosti využívá více než 10 % řidičů,“ podotýká Zdenka Pelikánová.


Měnícího se přístupu českých motoristů chce DIRECT Pojišťovna maximálně využít. Díky nápadité reklamní kampani ji u nás zná již každý druhý řidič (zdroj: STEM/MARK, DIRECT Awareness Tracking, únor 2008). U motoristů však ambiciózní plány DIRECT Pojišťovny zdaleka nekončí.


„Český trh má velký potenciál, který hodláme využít. Pojištění motorových vozidel je jen začátek, v budoucnu nabídneme také další pojistné produkty vhodné pro přímý model prodeje. Chceme být jedničkou na českém trhu přímého pojištění,“ prozrazuje dlouhodobou vizi společnosti Zdenka Pelikánová.

Zdroj: DIRECT

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články