Klienti vystavili UNIQA za rok 2021 výborné vysvědčení

24.2.2022
Tiskové zprávy, Pojistný trh
Zásadu koncentrovat veškerou pozornost na klienty a jejich potřeby zakotvil jako nejvyšší prioritu evropský koncern UNIQA Insurance Group ve své strategii UNIQA 3.0 pro směřování svých aktivit na desetiletí 2021-2030. K tomu přijala řadu opatření i česká UNIQA pojišťovna, včetně průběžného měření zpětné vazby zákazníků. Loni i přes náročné covidové podmínky a probíhající fúzi se společnostmi AXA ukázaly výsledky vysokou míru spokojenosti.
Reagujete na komentář
Petr Korhler, 25. 2. 2022
Podvodná pojišťovna UNIQA
To určitě ... Jsem pojištěnec této super pojišťovny ... Jsou to podvodníci, kteří neplní dle pojistných smluv. Kdyby byl prostor, tak dám bližší informace, ale nyní mě čeká 2 roky trvající soudní bitva o tak jasnou věc jako je záplava. Pojistné podmínky společnost UNiQA modifikuje dle jejich potřeb jen aby nemusela plnit. Arogantní jednání, které podtrhuje jen neznalost technických názvů... Škoda mluvit.... Utecte dokud je čas....
Podvodná pojišťovna UNIQA
To určitě ... Jsem pojištěnec této super pojišťovny ... Jsou to podvodníci, kteří neplní dle pojistných smluv. Kdyby byl prostor, tak dám bližší informace, ale nyní mě čeká 2 roky trvající soudní bitva o tak jasnou věc jako je záplava. Pojistné podmínky společnost UNiQA modifikuje dle jejich potřeb jen aby nemusela plnit. Arogantní jednání, které podtrhuje jen neznalost technických názvů... Škoda mluvit.... Utecte dokud je čas....