Kreativní kampaň Aviva Big Picture je zpět


			Kreativní kampaň Aviva Big Picture je zpět
3.10.2011 Tiskové zprávy

Podobně jako v loňském roce oslovila i letos pojišťovací skupina Aviva jednotlivce na celém světě, aby se zapojili do jejich kampaně a prostřednictvím Facebooku jí posílali své vzkazy a fotografie. Kampaň je symbolickým zosobněním přístupu společnosti k jejímu podnikání – v centru její pozornosti stojí člověk a respektování jeho individuality. Důležitý je charitativní rozměr celé akce - za každou nahranou fotografii věnuje Aviva 2 libry nadaci Save the Children a takto získané prostředky budou použity na financování dvou nových projektů umožňujícím nejchudším indickým dětem získat základní vzdělání. Druhá část úspěšné kampaně Aviva Big Picture odstartovala 19. září 2011.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.