Nová klientská zóna Kooperativy otevírá klientům moderní online pojišťovnictví


			Nová klientská zóna Kooperativy otevírá klientům moderní online pojišťovnictví

Začátkem prosince 2022 Kooperativa spustila novou Klientskou zónu. Ta nahradila Kooportál, který byl na poli pojišťovnictví průkopníkem v oblasti online služeb pro klienty. Nyní přišla nová aplikace – vyvinutá na přání klientů a klientských poradců.

Do klientské zóny mají přístup všichni klienti Kooperativy se sjednanou smlouvou na fyzickou osobu v roli pojistníka. Registrovat se mohou na stránce zona.koop.cz. Pro snazší registraci i přihlášení je možné využít BankID (bankovní identity).


Mohlo by vás zajímat: ČAP Insurance talk: U mikrofonu Tomáš Tesař


„Zatím si naši klienti užívají jednoduchého přístupu ke smlouvám a platbám, stažení zelené karty nebo asistenční karty k cestovnímu pojištění. Právě rychlý přehled o pojištění a jednoznačný zabezpečený přístup přes BankID je velkou výhodou. Nicméně to hlavní teprve přijde, naše klientská zóna je první aplikací nové integrační platformy, která nám umožní digitalizovat mnoho našich klientských i interních procesů,“ shrnula první dojmy z nového online prostředí Eva Poláchová, členka představenstva Kooperativy.

V Klientské zóně uživatelé:

  • získají perfektní přehled o pojistných smlouvách,
  • provedou změny v kontaktních údajích,
  • nakouknou do transakční historie,
  • zaplatí pojistné,
  • sjednají si novou smlouvu,
  • vyřeší pojistnou událost,
  • vygenerují si novou zelenou kartu nebo digitální asistenční kartu.

A chystají se další rozšíření funkcí, například propojení online služeb mezi sebou, aby bylo možné koupit si pojištění přímo ze zóny bez nutnosti vyplňovat údaje, které již o klientovi známe.

K polovině ledna Kooperativa eviduje přes 155 000 přihlášení do Klientské zóny, s rekordním počtem 17 445 aktivních uživatelů za jeden den.

Menu_klientska zona

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články