UNIQA jako první nasazuje virtuální asistentku na registraci škod

UNIQA jako první nasazuje virtuální asistentku na registraci škod
UNIQA jako první nasazuje virtuální asistentku na registraci škod
5.5.2021 Tiskové zprávy

Klienti UNIQA mají nyní možnost nahlásit škodu v režimu 24/7 díky zavedení robotického řešení (voicebot) pro registraci škod po telefonu. Virtuální asistentka NIKI provede zákazníka celým procesem hlášení události díky využití umělé inteligence k rozpoznání hlasu a porozumění verbálnímu sdělení. Jde o první řešení v této oblasti mezi pojišťovnami v Česku. Pokud se tento způsob komunikace osvědčí, v následujících letech by mohl v UNIQA nahradit většinu telefonie v oblasti registrace škod, která nyní čítá asi 12 000 hovorů měsíčně.

Přidejte na komentář

 

Pozn.: položky označené * jsou povinné.