MeteoUNIQA bude klienty varovat před blížící se nepřízní počasí


			MeteoUNIQA bude klienty varovat před blížící se nepřízní počasí
25.6.2009 Technologie

Od července nabídne UNIQA pojišťovna exkluzivní meteorologický servis: její klienti budou dostávat místně cílené zprávy o blížící se extrémní nepřízni počasí, která by mohla ohrozit jejich zdraví nebo majetek. Informace formou SMS nebo e-mailu budou vázány na poštovní směrovací číslo, které adresát předem uvede. Cílem služby nazvané MeteoUNIQA je pomoci klientům připravit se včas na velký výkyv počasí, jako jsou vichřice, prudké lijáky, náledí nebo krupobití, a provést preventivní opatření k ochraně zdraví i materiálních hodnot.

UNIQA navázala spolupráci se společností UBIMET GmbH, největší soukromou firmou nabízející servis v oblasti předpovědi počasí pro region střední Evropy. Tým zkušených meteorologů vyhodnocuje 365 dnů v roce a 24 hodin denně aktuální hlášení z 14.000 meteostanic po celém světě.

Vyhodnotí-li experti blížící se výkyv počasí jako extrémní, rozešlou zprávu o něm předem dohodnutou formou klientům UNIQA, které by mohl ohrozit. Obsahem zprávy je specifikace druhu nepříznivého počasí, upřesnění jeho síly a času, kdy by mělo nastat. Informace dorazí s dostatečným předstihem minimálně několika hodin. Další podstatnou výhodou je, že místo všeobecné předpovědi počasí pro regiony nebo celou republiku obdrží klient vždy jen informace týkající se cíleně místa podle jím zvoleného PSČ. Taková zpráva dává klientům možnost včas zareagovat, přizpůsobit plány nebo zabezpečit majetek před poškozením.

Služba bude poskytována zdarma těm klientům UNIQA, kteří sjednají vybrané pojistné produkty, a členům věrnostního programu Q-Partner.

MeteoUNIQA je inspirována stejnou službou poskytovanou mateřskou společností UNIQA v Rakousku již více než 5 let. Za tu dobu si našla na 300.000 klientů mezi privátními zákazníky pojišťovny, ale i obcemi, provozovateli lanovek a vleků nebo firmami a zemědělskými statky. Ti všichni obdrželi za dobu trvání servisu již na 14 milionů varovných zpráv. Jen za první čtvrtletí 2009 to byl celý milion. Více než 90 % klientů si pochvaluje spolehlivost a včasnost informací a více než třetina klientů provedla v minulosti na základě této služby účinná preventivní opatření k ochraně svého zdraví a majetku (průzkum UNIQA 2009).

UNIQA

 

Zdroj: UNIQA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články