Společnost Amazon vidí v rychlém technologickém pokroku, který úzce souvisí s vývojem umělé inteligence a s rozšiřujícím se fenoménem internetu věcí, velkou příležitost, jak proniknout do pojišťovacího byznysu.
„Nové technologie v domácnosti brzy definují pojistné potřeby jednotlivých rodin,“ uvedla společnost GlobalData ve své zprávě. Podle Amazonu je budoucnost obyčejných lidí v kontextu každodenního využívání nových technologií na míle vzdálena tradičním postupům, na kterých je postaveno současné pojišťovnictví.
Mohlo by vás zajímat: Obří fúze: Vzniká největší rakouská životní pojišťovna
Navíc Amazon plánuje využít svoji velkou výhodu, a tou je progresivně nastavený vztah s klienty. „Amazon má, co se týče komunikace s klientem, velmi pozitivní reputaci. Rychlé vyřizování zákaznických potřeby bude základním aspektem plánovaných kroku Amazonu. Úroveň důvěry je totiž něco, s čím se pojišťovnictví dlouhodobě potýká. Tradiční pojišťovny by tak neměly brát záměr společnosti vstoupit do jejich výsostných vod na lehkou váhu,“ pokračuje GlobalData.
GlobalData však také jedním dechem dodává, že Amazon ještě čeká hodně práce. Podle jejich průzkumu dávají klienti zatím stále přednost zavedené značce, která je historicky spojena s jasně vymezeným typem produktů, před unifikovaným a nekonkrétním internetovým gigantem.
Komentáře
Přidat komentář