Česká podnikatelská pojišťovna přišla zásluhou IFP o téměř 71 miliónů!

25.2.2013
Pojistný trh
Následky spolupráce České podnikatelské pojišťovny (ČPP) s Institutem Finančního Poradenství, a.s. (IFP) jsou odstrašujícím příkladem toho, jak by spolupráce neměla vypadat. Pojišťovna totiž přišla o rovných 70 936 118,33 korun. Teď jí však došla trpělivost.
Reagujete na komentář
Samuel Kratochvíl, 17. 4. 2013
SPOLUVINA ČPP
ČPP získala od IFP několik stovek pojistných smluv, které byly v naprosté většině vystaveny na minimální pojistné riziko a nastejnou pojistnou měsíční platbu 2.000 Kč. Tedy smlovy podobné, jak vejce vejci!!! Z toho jasně vyplývá,že ČPP musela vědět, že IFP v žádném případě nezjišťuje potřeby klientů a jejich finanční možnosti tak, jak jí to ukládá zákon a že jde spíše o nezákonné finanční spekulace. Je možné, že někdo v ČPP měl finanční zájem, aby tyto smlouvy byly schvalovány a i ČPP byla tímto způsobem tunelována. Dále je však zarážející, že i když oficiálně ČNB bylo chování IFP označeno jako protiprávní, tak ČPP na oklamaných klientech firmou IFP tvrdě vymáhala a vymáhá plnění platebních podmínek takto nezákonně uzavřených pojistných smluv, místo toho, aby se sklienty snažila domluvit na kompromisu např. změnou smlouvy dle zjištění skutečných potřeb klienta a jejich finančníc
SPOLUVINA ČPP
ČPP získala od IFP několik stovek pojistných smluv, které byly v naprosté většině vystaveny na minimální pojistné riziko a nastejnou pojistnou měsíční platbu 2.000 Kč. Tedy smlovy podobné, jak vejce vejci!!! Z toho jasně vyplývá,že ČPP musela vědět, že IFP v žádném případě nezjišťuje potřeby klientů a jejich finanční možnosti tak, jak jí to ukládá zákon a že jde spíše o nezákonné finanční spekulace. Je možné, že někdo v ČPP měl finanční zájem, aby tyto smlouvy byly schvalovány a i ČPP byla tímto způsobem tunelována. Dále je však zarážející, že i když oficiálně ČNB bylo chování IFP označeno jako protiprávní, tak ČPP na oklamaných klientech firmou IFP tvrdě vymáhala a vymáhá plnění platebních podmínek takto nezákonně uzavřených pojistných smluv, místo toho, aby se sklienty snažila domluvit na kompromisu např. změnou smlouvy dle zjištění skutečných potřeb klienta a jejich finančníc