O spokojenosti s pojišťovnou rozhoduje i asistenční služba

1.3.2011
Pojistný trh
Asistenční služby při procesu likvidace pojistné události mohou výrazně ovlivnit spokojenost zákazníka. Na konferenci, kterou na téma Claims 2011 uspořádala společnost SmithNovak, to ve svém příspěvku konstatoval Ing. Vladimír Fuchs, obchodní ředitel Europ Assistance.
Reagujete na komentář
Petra Vengery, 5. 3. 2011
zkusenost
mela jsem potrebu zlikvidovat plneni z moji pojistky na domacnost - pojistovna Generali - jednani vedl Ing. (?) Šeda nebo jak se jmenoval; äni se mi ¨mile damy nechce psat v jakem duchu se "jednani" odehravalo. Radsi jsem odesla... - jen pro info a jako zkusenost
zkusenost
mela jsem potrebu zlikvidovat plneni z moji pojistky na domacnost - pojistovna Generali - jednani vedl Ing. (?) Šeda nebo jak se jmenoval; äni se mi ¨mile damy nechce psat v jakem duchu se "jednani" odehravalo. Radsi jsem odesla... - jen pro info a jako zkusenost