Služba největšího českého operátora O2 Chytré cestovní pojištění bude spuštěna 1. července tohoto roku. Klientovi O2 stačí v online samoobsluze Moje O2, na zákaznické lince nebo na kterékoli prodejně O2 aktivovat službu a pokaždé, když se jeho telefon přihlásí do zahraniční sítě, získá automaticky cestovní pojištění. Přičemž poplatek se zákazníkům naúčtuje v rámci měsíčního vyúčtování O2. Letos v létě však O2 nabídne Chytré cestovní pojištění všem zákazníkům s tarifem Volání bez hranic zdarma
Cestovní pojištění je určeno pro smluvní paušálové zákazníky ve věku 16 - 70 let. Na jedno číslo je možné pak pojistit i další členy rodiny. Pojištění pak bude fungovat ve všech zemích, kde má O2 smluvní roamingové partnery, což je v současnosti ve 192 zemích světa. Jejich seznam můžete případně nalézt zde.
Pojištění kryje obvyklá rizika spojená s cestováním - jako léčebné výlohy, úrazové pojištění, pojištění zavazadel nebo odpovědnost za škodu.
Celkový limit pojištění je do výše 5 milionů korun. Pojištění právní ochrany do 20 000 Kč. 500 000 Kč na trvalé následky úrazu, jeden milion za odpovědnost na zdraví a půl milionu za odpovědnost za škodu. Podrobný výpis naleznete níže:
Pojištění se uzavírá od chvíle překročení hranic, a pokud budete na území přetrvávat, tak bude funkční 90 dnů. Poté bude zrušeno. Jeho cena je u tarifu Volání bez hranic zdarma až do 31. 8. tohoto roku. Po tomto datu bude stát 29 Kč na den u tarifu Volání bez hranic a 39 Kč u tarifu Svět Basic. V případě pojištění celé rodiny skrze jeden účet pak 79 Kč u tarifu Volání bez hranic a v případě Svět bez hranic 99 Kč na den.
V případě, že klient zvolil rodinnou variantu, je kromě jeho samotného pojištěna i manželka/manžel klienta, jeho druh/družka nebo partner/partnerka dle zákona upravující registrované partnerství, který je mladší sedmdesáti 70 let, a jeho děti jsou-li mladší 18 let, žijí s klientem ve společné domácnosti nebo jejichž rodičem je klient. Počet dětí není omezený. Můžete tedy na jedno pojištění ochránit celou vaší početnou rodinu.
O2 je zde pojistníkem samotného produktu cestovní pojištění a pojistitelem je pojišťovna Maxima. O asistenci se stará AXA ASSISTANCE. Ta je v případě pojistné události zákazníkům na lince +420 272 101 036 k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Všechny detailní podmínky včetně pojistného plnění jsou k dispozici zde.
Komentáře
Přidat komentář