Konec balíčkového prodeje majetkového pojištění. Allianz Domov si sestavíte na míru


			Konec balíčkového prodeje majetkového pojištění. Allianz Domov si sestavíte na míru
2.11.2016 Produkty

Allianz udělala tlustou čáru za balíčkovým prodejem pojištění majetku, domácnosti a odpovědnosti. Na trh uvedla nové pojištění Allianz Domov, jehož hlavní výhodou je modularita. Klienti si tak dnes pro trvale obývaný majetek mohou sestavit produkt přesně podle toho, co potřebují. V rámci jedné smlouvy si lze nově sjednat pojištění až pro tři budovy a tři domácnosti, a do produktu přibyly nové typy budov, nová rizika, předměty, ale i místa pojištění.

Kromě moderního způsobu skládání produktu Allianz klienty potěší i dalšími novinkami. V rámci pojištění budov už jim pojistíme také mobilní domy, nebo třeba stodoly na druhém konci vesnice. Radost uděláme i majitelům garáží, jež se nacházejí do 500 metrů od pojištěného obydleného objektu nebo domácnosti. Nově je považujeme za vedlejší stavby a vedlejší prostor a lze je tedy pojistit v rámci jedné smlouvy.

Rovněž dnes umíme sjednat hojně poptávané strojní pojištění, které se vztahuje třeba na pojezdové brány, automatická garážová vrata, ale i velíny inteligentních domů, a také pojištění vnitřního zateplení před hlodavci či kunami, a pojistíme i poškození plotu zvěří.

Smlouvy mohou nově zahrnovat i předměty, které si přinesla návštěva, věci odložené na místě k tomu určeném (třeba v šatnách a čekárnách), v hotelích a penzionech, a pojistíme dokonce i věci na kolejích a internátech. Klienti se už nemusí bát ani ve chvíli, kdy odevzdají šaty v čistírně, nebo když si v autě nechají osobní věci.

K velkým změnám došlo u pojištění budov a domácností také v limitech. Místo fixních částek dáváme klientům na výběr mezi nízkou, střední a vysokou variantou, navíc mají možnost zvolit si různé částky pro různá rizika.

A novinky se objevily i v odpovědnostním pojištění, v rámci kterého jsme navýšili limity základních rizik až na 30 milionů korun. Nově hradíme i škody způsobené v ubytovacích zařízeních a na věcech převzatých a také jsme rozšířili nabídku o odpovědnost zaměstnance vůči zaměstnavateli. Bez inovací se neobešla ani asistence, která nyní nabízí mj. IT pomoc přes vzdálený přístup třeba v případě zapomenutého hesla, ale umí pomoci i cyklistům v nouzi. V případě potíží dopraví výletníka i jeho kolo do nejbližší opravny.

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články