O výborném umístění značky Allianz, která se od minulého roku posunula o tři příčky výše, rozhodlo podle Interbrandu několik zásadních faktorů: rekordní výsledky skupiny za loňský rok, strategická orientace na zákazníka, aktivní přístup k digitalizaci a silná oddanost myšlence udržitelného rozvoje. „Klíčovým faktorem růstu značky je to, že se stále více zaměřujeme na potřeby klientů,“ uvádí Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz.
Allianz se v žebříčku poprvé umístila v roce 2007 a hodnota její značky stále stoupá – na inovativní přístup v kombinaci s profesionalitou a spolehlivostí klienti slyší. S celosvětovou novinkou přišla v říjnu třeba česká Allianz pojišťovna. Bez sledovacích zařízení v automobilech počítá sazby autopojištění na základě ujetých kilometrů. Jako důkaz o najeté vzdálenosti slouží pouze fotografie tachometru.
Allianz se také celosvětově zabývá sponzoringem a charitativními činnostmi v oblastech, kde existuje silné propojení s jejím obchodním zaměřením. Globálně je to například spojení bezpečnosti na silnicích a Formule 1. V Česku se prevenci silničních nehod věnuje prostřednictvím Allianz nadačního fondu a projektu Allianz Automapa, který pravidelně mapuje nejnebezpečnější místa na českých silnicích a vytipovaná místa i opravuje.
Komentáře
Přidat komentář