Zdeněk Sluka: Agresivní nátlak na klienty ničí důvěru v celé poradenství


			Zdeněk Sluka: Agresivní nátlak na klienty ničí důvěru v celé poradenství

Představte si, že si roky budujete jako finanční poradce vztah se svými klienty. Pravidelně se s nimi scházíte, staráte se o jejich finanční zdraví a hledáte nejvhodnější řešení pro jejich potřeby. Jste to vy, komu klienti věří a na koho se obracejí, když potřebují s financemi pomoct. Takto fungují tisíce poradců v Česku. Mnozí z nich říkají, že nejlepší značkou je jejich vlastní jméno. Mají pravdu. Oni jsou pravou tváří finančního poradenství. A teď si vezměte situaci, kdy vašim klientům najednou někdo zavolá nebo napíše, že kvůli vám přijdou o peníze…

Reagujete na komentář

 

Jiřina Pálková , 18. 9. 2019
Praktiky FINCENTRA
Dobrý den, nedá mi to abych nereagovala na článek o FINCENTRU. Také jsem s nimi spolupracovala cca 2 roky. Musela jsem každý den hlásit kolik jsem natelefonovala kontaktů, kolik jsem uskutečnila schůzek, kolik z toho mám smluv. Když jsem oznámila, že  u klienta nebylo co měnit a že mám jen jednu novou smlouvu bylo zle, pak se mnou chodil manažer, který šmahem rušil většinu smluv klientům i tam, kde ji měli velmi dobře nastavenou a když jsem mu řekla, že tak klienty poškozuje, byla jsem pozvána na "koberec" kde mi bylo řečeno, že  tímto mým přístupem si nevydělám ani na slanou vodu, tak ať se řídím jejich pravidly. Poté jsem raději tuto společnost opustila. Následně mi všechny smlouvy, které jsem pod nimi uzavřela byly postupně vypovězeny a  tudíž jsem vracela veškeré provize. Toto je moje osobní zkušenost s touto firmou.

Pozn.: položky označené * jsou povinné.