Zákaznická zkušenost je klíčem k úspěchu i v pojišťovnictví. Jak ji ale správně měřit, co ovlivňuje spokojenost klientů a jakou roli v tom hraje cena, kvalita a osobní kontakt? „Důležité je, jestli se dokážete správně zeptat a na základě získaných odpovědí udělat změny,“ říká Martin Lakomý, ředitel úseku podpory klientů a obchodu z České podnikatelské pojišťovny. V rozhovoru s Michalou Hergetovou mluví také o proměně zákaznických očekávání, rostoucím významu osobního kontaktu v digitální době i o tom, že ke spokojenému klientovi vede cesta přes spokojeného zaměstnance.
Mohlo by vás zajímat: Odešla velká dáma českého pojišťovnictví Ivana Ferová
Mohlo by vás zajímat: ČAP: Náklady na pojistná plnění v prvním pololetí meziročně vzrostly o 7,5 %
Kde můžete sledovat ČAP Insurance talk?
- Informace ke všem dílům naleznete ZDE
- Nové video bude vždy dostupné na YouTube
- Rozhovory jsou k dispozici na podcastových platformách (Apple Podcasts, Spotify)
Komentáře
Přidat komentář