Současně však počet havárií v minulém roce klesl bezmála o čtvrtinu v porovnání s rokem 2019. Celkový vývoj počtu škod v posledních třech letech vypadal takto: 2019: 17 000 nehod, 2020: 12 700 nehod (meziročně -25,3 %) a konečně loni 12 800 havárií (meziročně +0,8 %).
Mohlo by vás zajímat: ČAP k 3Q 2022: Předpis smluvního pojistného se meziročně navýšil o 7,5 %
Policejní statistická data o celkovém počtu nehod na polském území v loňském roce (422 600 událostí) ukazují, že zahraniční řidiči se podíleli na nehodových dějích ze 3 %.
Mohlo by vás zajímat: INSIA je součástí skupiny UNILINK. Ivan Špirakus zůstává generálním ředitelem
Podle sdělení PBUK byl počet nehod v loňském roce řešených na základě zelené karty podobný roku 2020. Podíly aut z jiných zemí na tomto počtu se rovněž příliš nezměnil. Největší podíl připadá nadále s náskokem na vozy s německou značkou (28,1 %), za ně se řadí auta Ukrajiny (13,2 %), Litvy (7,6 %) a Běloruska (6,7 %). Auta s českou a slovenskou registrační značkou držely loni podíl 5,5 %, resp. 3,7 %. Následují ještě Velká Británie (3,3 %) a Rusko (3,1 %).
Komentáře
Přidat komentář