„Výborná obchodní spolupráce s Českou spořitelnou výrazně přispívá k dlouhodobému růstu tržního podílu Pojišťovny České spořitelny. Klíčem k našemu společnému úspěchu v České spořitelně je schopnost pojišťovny rozumět potřebám poradců na pobočkách a poskytnout jim maximální prodejní podporu,“ říká za Pojišťovnu České spořitelny Tomáš Vaníček. Jednoznačně se ukazuje rostoucí trend prodeje přes bankovní poradce. I díky nim Pojišťovna České spořitelny patří k „tahounům“ trhu s životním pojištěním, kde jí aktuálně patří třetí místo.
Mohlo by vás zajímat: Vienna Insurance Group i nadále na vzestupu
V rámci obchodní sítě České spořitelny vzrostlo za prvních šest měsíců letošního roku předepsané pojistné u běžně placeného životního pojištění FLEXI meziročně o 8 % a dosáhlo výše 1,4 mld. Kč. Česká spořitelna současně na svých pobočkách meziročně zvýšila i prodej majetkového pojištění Kooperativy, tedy pojištění domácnosti a nemovitosti, a to o více než 30 %. Prodej pravidelně placeného pojištění pak Česká spořitelna dokonce meziročně zdvojnásobila.
„Prodej neživotního pojištění od Kooperativy chceme na našich pobočkách výrazně posílit. Cítíme rostoucí poptávku našich klientů i po produktech neživotního pojištění. Chceme proto využít naše společné dosavadní zkušenosti z prodeje životního pojištění FLEXI a rozšířit je i na další pojistné produkty,“ říká Marek Blaha, ředitel distribuce České spořitelny. „S cílem posílit tuto oblast v našem portfoliu začínáme budovat síť specialistů pojištění, kteří se postupně objeví v našich pobočkách.“
Mohlo by vás zajímat: GDPR aktualita: Zveřejněny návrhy dvou zákonů
Rozšíření nabídky se týká především oblasti neživotního pojištění. Jeho prodej chce Česká spořitelna podpořit zejména komplexnější obsluhou klienta a zjednodušením administrativních procesů. „Týká se to především oblasti bydlení, kde se potřebám klientů bude věnovat více než 50 pojišťovacích specialistů,“ upřesnil Blaha.
V příštím roce chce Česká spořitelna ve spolupráci s partnery rozšířit nabídku specializovaných produktů krytí rizik i pro klienty Erste Premier a klienty z řad středních a malých firem. Právě tam totiž vidí velký potenciál k růstu - tito klienti mají velkou důvěru ve značku Erste Premier a Česká spořitelna a zároveň je to segment, který v naplnění pojistných potřeb zaostává za západní Evropou. „Z těchto důvodů v této oblasti i nadále očekáváme dvojmístný růst,“ uzavřel Blaha.
Komentáře
Přidat komentář