AXA ČR a SR 2018: Zisk skupiny vzrostl o 29 % na 725 milionů korun


			AXA ČR a SR 2018: Zisk skupiny vzrostl o 29 % na 725 milionů korun

Skupina AXA Česká republika a Slovensko dosáhla v roce 2018 zisk 725 milionů korun. Oproti předcházejícímu roku jde o takřka třetinový nárůst. Hospodářský výsledek byl tažen růstem ve vybraných segmentech rizikového životního pojištění a neživotního majetkového pojištění. Celkové výnosy dosáhly více než 20 miliard korun.

„Naším posláním je pomoci lidem žít lepší život a být lídrem ve vybraných segmentech nabízející snadno dostupná řešení, kdykoliv a kdekoliv je naši zákazníci potřebují. Svoje poslání vnímáme mnohem šířeji než jen jako tvorbu produktů. Patří k němu i prevence, ochrana a podpora prostřednictvím co možná nejkvalitnějších služeb a dobrá znalost potřeb našich klientů,“ říká Robert Gauci, generální ředitel finanční skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Chceme být partnerem našich klientů na každodenní bázi. Hlavními strategickými prioritami jsou další zjednodušování a digitalizace našich procesů, zlepšování znalosti stávajících i budoucích potřeb klientů,“ dodává Robert Gauci.


Mohlo by vás zajímat: PwC CEO Survey 2019: Lídři české ekonomiky se krize nebojí


„Rostoucí efektivita poháněná digitalizací, segmentovaný růst v oblasti krytí rizik a výborná angažovanost našich zaměstnanců nám umožnily dosáhnout rekordního zisku ve výši 725 milionů korun. Hospodářský výsledek loňského roku potvrzuje výbornou finanční kondici a stabilitu skupiny AXA v České republice a na Slovensku, které jsou nezbytné pro další růst a naplnění cíle být lídrem trhu ve vybraných segmentech,“ doplňuje Laurent Jaumotte, finanční ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Klient je pro nás na prvním místě. Průběžně proto posilujeme náš distribuční model a jeho kvalitu. Klademe důraz na další rozvoj naší vlastní distribuční sítě, spolupráci s externími partnery a přímý přístup k našim klientům,“ říká Peter Socha, zástupce generálního ředitele a ředitel distribuce a správy aktiv skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Kromě zvyšování kvality prodeje se na výsledcích skupiny AXA Česká republika a Slovensko podílí i efektivita digitálních řešení v distribuci. V roce 2018 bylo téměř 90 % všech nových smluv zpracováno elektronicky.

„Zákazníci od nás očekávají téměř okamžitou reakci, ale i určitou blízkost a řešení přizpůsobené osobním potřebám. Bez ohledu na to, jaký způsob kontaktu si s námi zvolí, musí pro ně být vždy příjemný, bezproblémový a vysoce kvalitní. Proto distribuční sítě adaptujeme těmto potřebám a poskytujeme jim vysoce výkonné digitální nástroje k prohlubování vztahů s našimi klienty,“ doplňuje Peter Socha.


Mohlo by vás zajímat: Na kole bez starostí. Co dělat, když způsobíte dopravní nehodu?


Digitální řešení pozitivně ovlivňují klientskou spokojenost. Skupina AXA Česká republika a Slovensko je první finanční institucí, která na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky, jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody.

„Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty klientů jsou pro nás signálem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali komplexní obrázek,” říká Frederic Boulanger, ředitel marketingu a digitalizace skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 500 hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 až 4,4 hvězdičkami z pěti možných,“ uzavírá Frederic Boulanger.


Mohlo by vás zajímat: INSIA mezi elitou. Tržby vzrostly o 8 %


Skupina AXA klade velký důraz na prevenci. AXA Health Keeper je dlouhodobá preventivní a edukativní platforma, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím. Kombinuje užitečné funkce, které uživatele společně podporují na cestě za zdravějším životním stylem.

Kromě možnosti připojení chytrých hodinek a fit náramků různých značek pro měření sportovních výkonů nabízí také zdravotní testy, osobní výzvy nebo tipy jak na zdravější život. To vše na jednom místě www.axahealthkeeper.cz

AXA také ozmámila, že se stala titulárním partnerem letošního 106. ročníku Pražškých primátorek, které se budou konat začátkem června. Tváří slavného závodu je český olympionik Onřej Synek. „Jsem velmi rád, že se AXA stala partnerem primátorek. Sport obecně potřebuje mít jistotu v podobě finančního zabezpečení a jsem přesvědčen, že společností AXA tuto roli bezezbytku naplní," podotkl závě veslař Ondřej Synek.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články