"Snažili jsme se o to, aby naše nové stránky byly srozumitelné, přehlednější a intuitivnější, aby měly modernější podobu a klienti na nich našli formuláře, kterým rozumějí," říká Kateřina Jeníková, specialistka on-line marketingu Allianz pojišťovny. Poslední změnu prodělaly internetové stránky Allianz před sedmi lety.
„Projekt nového webu Allianz jsme od počátku vnímali jako stěžejní realizaci v rámci naší dlouhodobé spolupráce. Neuspěchali jsme přípravnou analytickou část a pracovali jsme s poměrně velkým množstvím variant grafických návrhů, přičemž design webu je výsledkem vzájemné dohody stvrzující pochopení představyAllianz pojišťovny a našeho doporučení,“ doplňuje Lukáš Lejsek, projektový manažer společnosti Etnetera, která tento web vytvořila.
Allianz je na českém trhu průkopníkem v nabídce služeb prostřednictvím internetu. Zahrnuje nejenom hlášení pojistných událostí nebo kontrolu plateb jednotlivých smluv, ale také například oblíbené sledování likvidace svých pojistných událostí. Vzhledem k tomu, že Allianz je přední světovou pojišťovnou a má zastoupení v sedmi desítkách zemí světa, klade značný důraz na vysoký stupeň zabezpečení všech dat a ochranu osobních údajů svých klientů. Všechny aplikace jejího webu jsou proto jednoduché na ovládání, ale současně velmi dobře zabezpečené proti zneužití.
Komentáře
Přidat komentář