Allianz spustila novinku pro motoristy, kteří se na ní obraceli v souvislosti s vyřizováním pojistných události z havarijního pojištění. Nyní mohou všechny kroky, související s náhradou škody, sledovat v reálném čase. Umožňuje jim to nový Průvodce sledováním stavu škody, který je dostupný na jakémkoliv zařízení a operačním systému 24 hodin 7 dnů v týdnu.
V praxi to funguje tak, že majitel poškozeného vozidla obdrží e-mail nebo SMS s unikátním odkazem na stránku tohoto Průvodce. Dostává tak informace o vyřizování škody, kterou pojišťovně oznámil a může touto cestou také nahrávat potřebné dokumenty, jako je řidičský nebo technický průkaz, záznam o dopravní nehodě apod. Následně je informován o právě probíhající opravě a především o termínu, kdy si může vozidlo ze servisu vyzvednout. Pokud si vybere opravu rozpočtem, dozví se, kdy mu budou peníze odeslány na účet.
Mohlo by vás zajímat: Investování se nesmí podcenit. Allianz Real Estate roste
„Každá zpráva, kterou od nás motorista dostane, obsahuje nejenom popis aktuální situace, ale i další očekávané kroky,“ vysvětluje předseda představenstva Allianz pojišťovny Dušan Quis. Důraz od počátku pojišťovna kladla na ochranu klientských údajů. „Průvodce sledováním stavu škody neobsahuje žádná klientská data a odkaz na něj je vždy šifrovaný,“ dodává Quis.
Součástí této služby je i veřejné pětihvězdičkové hodnocení nejenom služeb Allianz, ale samostatně také služeb opraven, do kterých Allianz směřuje své zákazníky. Posledně jmenované ohlasy umožňují pojišťovně získávat informace o kvalitě servisů, se kterými spolupracuje a servisům zase zvyšovat svoji kvalitu.
Novinka Allianz se nyní týká pouze škod v rámci havarijního pojištění. Do budoucna však pojišťovna uvažuje o rozšíření této služby i na další segmenty. Všechny škody mohou klienti sledovat prostřednictvím aplikace AllianzCZ.
Komentáře
Přidat komentář