Investice je vyvrcholením dlouholetého partnerství Allianz s jedním z nejúspěšnějších fotbalových týmů. Spolupráce, která odstartovala v roce 2000, ještě zesílila po otevření Allianz Arény pět let poté. Tu už stihlo navštívit více než 23 milionů lidí a stala se jedním z turisticky nejfrekventovanějších míst Bavorska. Televizní přenosy z tohoto stadionu pravidelně sleduje až 750 milionů fotbalových fanoušků po celém světě.
Kromě prodloužení smlouvy na jmenovací práva se Allianz s klubem dohodla i na značném rozšíření marketingové spolupráce. Fanoušci FC Bayernu Mnichov si budou nyní moci přes webové stránky klubu objednat pojistné produkty, vytvořené speciálně pro ně. Allianz se také více zapojí do aktivit a služeb pro návštěvníky uvnitř arény.
Mnichovský stadion byl prvním z pěti, které jsou dnes spojené se jménem celosvětově největšího hráče na trhu s neživotním pojištěním. Jeho logo nese i Allianz Park v Londýně v rámci partnerství s britským ragbyovým týmem Saracens Rugby Club, Allianz Stadium v největším australském městě Sydney, Allianz Riviera v Nice na jihu Francie a Allianz Parque v brazilském São Paulu.
Komentáře
Přidat komentář