Hodnota značky Allianz překonala 10 miliard dolarů. Je ve světové TOP 50


			Hodnota značky Allianz překonala 10 miliard dolarů. Je ve světové TOP 50

Sedm let se Allianz podle konzultační společnosti Interbrand  umisťuje v žebříčku TOP 100 nejhodnotnějších značek světa, a sedm let její hodnota stoupá. V letošním hodnocení navíc překonala dva důležité milníky: její cena převýšila 10 miliard dolarů, a značka se díky tomu dostala mezi světovou TOP 50.

Hodnota značky Allianz stoupla meziročně o 6 % na 10,059 miliardy amerických dolarů. Oproti loňskému roku se společnost s 86 miliony klientů ve více než 70 zemích umístila o dvě příčky výše, na 49. místě.

Značka nyní podle studie roste s podobnou dynamikou jako Google, SAP nebo Gucci. Pro srovnání, v roce 2010, kdy se značka v žebříčku umístila poprvé, činila její hodnota 4,9 miliardy dolarů.


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2016 v Česku dle oPojištění.cz


„Je lepší změnu vést, než jí být veden. Pomocí experimentů s novými technologiemi a způsoby práce přeměňujeme tradiční finanční skupinu na moderní společnost. Nové způsoby spolupráce a partnerství se ukázaly jako neocenitelné,“ říká Jean-Marc Paihol, ředitel market managementu a distribuce skupiny Allianz. Autoři studie sami uvádí, že na práci firem s novými digitálními technologiemi se letos obzvlášť zaměřili.

Značka Allianz letošním umístěním opět obhájila svou pozici mezi nejprestižnějšími společnostmi na světě. Zatímco v Česku je známá hlavně pro svou činnost v pojišťovnictví, celosvětově patří skupina Allianz mezi jednoho z největších investorů.

I se 140 tisíci zaměstnanci jí díky integrovaným postupům v ekologii a společenské odpovědnosti patří jedna z vedoucích pozic v Dow Jones Indexu udržitelnosti (Dow Jones Sustainability Index).

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články