Nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami se poosmé stala AXA 


			Nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami se poosmé stala AXA 
18.10.2016 Tiskové zprávy

Letošní žebříček Interbrand, který vyhlašuje sto nejlepších značek světa, potvrzuje globální sílu značky AXA. Pojišťovna AXA je 46. nejhodnotnější značkou na světě, první nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami a třetí nejlepší značkou napříč finančním sektorem. AXA se současně s tím stala první pojišťovnou, která se v tomto hodnocení umístila osmkrát v řadě. V nejrychleji se rozvíjejících se značkách drží AXA 16. pozici. Hodnota značky v letošním roce vzrostla o 14 % na 10,579 miliard dolarů (přes 256 bilionů korun).  

„Jsme velmi hrdí na to, že je AXA nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami osmý rok v řadě. AXA je mimořádně cennou značkou, které důvěřuje 103 milionů klientů po celém světě. Od roku 2013 se hodnota značky zvýšila o 49 %, což ilustruje naši strategickou vizi poskytovat našim klientům ochranu a zlepšovat tím jejich životy, říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace AXA ČR a SR.

V letošním žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelé tři hlavní iniciativy, které zvýšily hodnotu značky a úspěch celé globální skupiny AXA. Prvním z nich bylo posílení inovací, tak aby AXA lépe sloužila svým klientům a mohla lépe předpovídat jejich potřeby. Druhou iniciativou je posílení společenské odpovědnosti a odpovědného růstu. A posledním je rozšířená přítomnost skupiny AXA v Africe a na Blízkém Východě. 

Kritéria pro zařazení do žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands mohou splňovat pouze globální značky, působící napříč kontinenty, překonávající kulturní hranice a splňující růst na všech vyspělých trzích. Nejméně 30 % příjmů musí pocházet z oblasti mimo domácí region. Značka musí být přítomna v Asii, Evropě, Severní Americe a stejně tak musí být přítomna na rozvíjejících se trzích. Musí poskytovat dostatečně veřejné a dostupné údaje o svém hospodaření. Očekávaný ekonomický zisk musí být dlouhodobě kladný. Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články