Zatímco stávající dealerství pokrývají hlavně značky z koncernu VW a Fiat, Příbramská Autoprofi do portfolia přináší Mazdu, Mitsubishi a MG. Na Direct auto by měla nová pobočka rebrandovat v příštích měsících. A současně s tím začne nabízet i stejné služby jako ostatní pobočky Direct auta.
Mohlo by vás zajímat: Co přesně změní Ozdravný balíček vlády Petra Fialy?
Autoservisy a autoslužby pod hlavičkou Direct auto jsou zaměřené na to, aby klientům poskytly ten nejlepší zážitek. „Segment autoslužeb nabízí mnoho prostoru pro zlepšení, a to jak v oblasti digitalizace, tak dostupnosti a rychlosti poskytování služeb. Cílem tak není postavit další autoservisy v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam budete jezdit rádi a rádi své auto svěříte do našich rukou,“ doplňuje Frko.
Objednáváni online
Prodej a servisování aut v Direct autu je od dubna jednodušší a pohodlnější. A to díky novým webovým stránkám, které sdružují služby všech poboček na jednom místě s možností objednat se na servisní prohlídku auta online včetně získání náhradního vozu, v případě klientů Direct pojišťovny zdarma. Své staré auto mohou klienti nechat online nacenit a vyměnit za nové. Na výběr mají až 400 aut na jednom místě.
Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna roku 2022: Triumf Kooperativy. Nejlepším makléřem PETRISK
„Služby chceme našim zákazníkům přinášet v maximální kvalitě, s maximální rychlostí a s motivovaným a výjimečným týmem. Naším cílem je dostupnost a široký rozsah služeb, proto se musíme dále rozvíjet jak do regionů, tak i značek,“ dodává jednatel Direct auta Petr Lehký.
Direct auto se díky nové provozovně v Příbrami stává autorizovaným prodejcem již 8 značek a je autorizován na servis 10 značek. V roce 2023 plánuje prodat přes 7 000 nových a ojetých vozů a přesáhnout obrat 4 miliardy korun.
Komentáře
Přidat komentář