Sekce aplikace „Nehoda“, která již umožňuje škodu zdokumentovat, nahlásit a rovněž zažádat o odtah nebo náhradní vozidlo, se rozrostla o nové funkce.
Smluvní servis České pojišťovny může motorista najít díky aplikaci na základě několika údajů. Alikace doporučí takový servis, který se pro dané vozidlo a typ opravy nejvíce hodí. Uživatelé při vyhledávání zadávají značku vozidla, rok výroby a počet ujetých kilometrů. Na základě vyplněného formuláře aplikace vygeneruje pět nejbližších smluvních zařízení včetně adresy, kontaktních informací a otevírací doby.
Nově zde naleznete seznam všech prohlídkových míst České Pojišťovny. Pro vyhledání stačí zadat adresu bydliště a aplikace poté ihned nabídne nejbližší prohlídkové místo ČP, a to včetně detailu o přesné lokalitě či otevírací době.
„Připravili jsme pro uživatele možnost vyhledání prohlídkových míst a také smluvních servisů. To vše se zobrazením na mapových podkladech a se všemi důležitými informacemi jako je například otevírací doba,“ vysvětluje novinky Jiří Randák, ředitel útvaru internetového prodeje České pojišťovny.
Aplikace je určena pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Aplikace je k dispozici zdarma v App Store společnosti Apple (pro telefony iPhone) a v Google Play (pro telefony s Androidem).
Komentáře
Přidat komentář