Nová verze aplikace „Pojišťovna“ vyhledá smluvní servis  


			Nová verze aplikace „Pojišťovna“ vyhledá smluvní servis  
5.4.2013 Technologie

Aplikace Pojišťovna, určená pro klienty České pojišťovny, verze 6.0  nabízí nové funkce vyhledání prohlídkových míst či smluvních servisů.

Sekce aplikace „Nehoda“, která již umožňuje škodu zdokumentovat, nahlásit a rovněž zažádat o odtah nebo náhradní vozidlo, se rozrostla o nové funkce.

Smluvní servis České pojišťovny může motorista najít díky aplikaci na základě několika údajů. Alikace doporučí takový servis, který se pro dané vozidlo a typ opravy nejvíce hodí. Uživatelé při vyhledávání zadávají značku vozidla, rok výroby a počet ujetých kilometrů. Na základě vyplněného formuláře aplikace vygeneruje pět nejbližších smluvních zařízení včetně adresy,  kontaktních informací a otevírací doby.

Nově zde naleznete seznam všech prohlídkových míst České Pojišťovny. Pro vyhledání stačí zadat adresu bydliště a aplikace poté ihned nabídne nejbližší prohlídkové místo ČP, a to včetně detailu o přesné lokalitě či otevírací době.

„Připravili jsme pro uživatele možnost vyhledání prohlídkových míst a také smluvních servisů. To vše se zobrazením na mapových podkladech a se všemi důležitými informacemi jako je například otevírací doba,“ vysvětluje novinky Jiří Randák, ředitel útvaru internetového prodeje České pojišťovny.

Aplikace je určena pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Aplikace je k dispozici zdarma v App Store společnosti Apple (pro telefony iPhone) a v Google Play (pro telefony s Androidem).

Česká pojišťovna

Zdroj: Česká pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články