Ve fenomenální hře Red Dead Redemption simulujete pojištění svého koně


			Ve fenomenální hře Red Dead Redemption simulujete pojištění svého koně
10.1.2019 Téma

Manažer pojišťovny AIG Ulrich Reinholdt kdysi prohlásil: „V tomto světě by nic nefungovalo bez pojištění. To, co děláme, je významné pro celou společnost.“ Tato slova platí rovněž pro svět videoher, neboť v jedné z nejlepších simulací všech dob s názvem Red Dead Redemption 2 je pojištění důležitou součástí života vaší postavy.

Krátce po vydání simluace Red Dead Redemption 2 (RDR2) společnosti Rockstar získala tato hra statut legendy. Pochází od tvůrců série Grand Theft Auto. Jde o výjimečný herní zážitek plný přestřelek, jízdy na koních a objevování detailního a perfektně fungujícího „sandboxového“ světa. Hra je chválena v médiích i samotnými hráči.

Kdo tuto hru nezná, už z předchozího textu by mohl dedukovat, že se odehrává v dobách Divokého západu. Hráč ovládá postavu, která nedbá na zákon a která se společně se svou "bandou" zlodějů pokouší uniknout spravedlnosti.

Jak se sluší na správného kovboje, hodně se jezdí na koních. Kůň je v tomto obrovském volném herním světě vskutku nepostradatelný a věrný průvodce. Samozřejmě musí být řádně opatrován, musí mu být poskytována náležitá péče a může být též... pojištěn!


Mohlo by vás zajímat: Václav Hönig: Střecha nad hlavou si zaslouží nejvyšší ochranu


Ano, čtete správně. V online verzi RDR2 může být koníček pojištěn pro případ mnoha pojistných nebezpečí a k nim dochází v této videohře často a ve velkém počtu. Pojištění stojí poměrně malou částku a v případě škodní události se obnoví úroveň věrného oře před touto situací.

V této videohře se tak simuluje skutečný pojišťovací život. Jedině snad je vynechán pojišťovací zprostředkovatel, neboť pojistná smlouva se uzavírá přímo ve stáji. Na Divokém západě zřejmě existoval zákaz provizí. To jistě některé stávající asociace působící v pojišťovnictví neslyší s žádnou radostí. Pojištění flotil neexistuje, protože pro každé zvíře potřebuje hráč vlastní samostatné pojištění, přičemž pojistné se odvozuje od hodnoty konkrétního zvířete.

Programátoři nezapomněli ani na úmyslné jednání a regres. Jestliže protihráč zraní pojištěnou kobylku, musí nést náklady na její „znovuobnovení“. Z výše uvedeného je jasné, že pojištění dobylo i svět videoher. 

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články