Za pomoci robotického poradce by měl ten skutečný živý pojišťovací poradce sestavit se zákazníkem „velmi jednoduchým a názorným způsobem“ portfolio fondů. Strategie má přitom co nejlépe pokrývat klientovy zájmy a záliby. V souladu s tím je možné například při výběru fondů cíleně nastavit těžiště na trvalou udržitelnost nebo témata budoucnosti.
Mohlo by vás: Renata Mrázová bude novou personální ředitelkou skupiny Home Credit
Alfonds provádí zákazníka celým procesem a na stisk tlačítka poskytne všechny informace o fondech. Na základě pěti vstupních údajů podchytí investiční přání klienta. Na základě toho sestaví návrh individuálního portfolia, jenž je převzat do poradenské dokumentace. Radícího robota nastartovala makléřská síť Zurich. Vývojáři zdůrazňují, že jeho aktivity splňují požadavky směrnice pro zprostředkování pojištění (IDD).
Podle zástupců Zurich je poradenství k investičnímu životnímu pojištění díky Alfondsovi „hračkou“. Kurt Möller, člen představenstva pojišťovny Zurich k tomu dodává: „Aplikace je návodná a intuitivní. Poradci se tak mohou více zaměřit na individuální potřeby zákazníka, aniž by museli studovat různé tabulky a přehledy.“
Komentáře
Přidat komentář