Lidé si loni u ČNB stěžovali na služby pojišťoven


			Lidé si loni u ČNB stěžovali na služby pojišťoven
26.7.2010 Legislativa

Lidé si vloni u České národní banky (ČNB) stěžovali nejvíce na služby pojišťoven a pojišťovacích zprostředkovatelů. Z celkových 272 stížností, které loni ČNB šetřila, připadlo 40 procent na sektor pojišťovnictví, 35 procent podání se týkalo bank včetně stavebních spořitelen a družstevních záložen. Vyplývá to ze zprávy o výkonu dohledu nad finančním trhem, kterou zveřejnila ČNB.

Reagujete na komentář

 

Mamlas, 17. 10. 2014
K čemu jsou pojišťovny
Pojišťovny jsou, podle mého názoru, na stejné úrovni jako hrací automaty v hospodách a hernách. Princip mi připadne totožný - mnoho lidí nasype penízky dovnitř, jen pár lidí dostane s vynaložením obvykle obrovského úsilí penízky ven, ale hodně dost penízků zůstane uvnitř, aby si lidé zevnitř mohli rozdělit penízky na velmi tučné platy a mohli postavit nové a větší pobočky a vyškolit nové, lepší a dynamičtější prodejce nadějí, aby zmanipulovali ještě více lidí, a ti házeli dovnitř ještě více penízků. Kruh se jakoby uzavírá, ale neuzavírá se, eskaluje.
Kdyby pojišťovny nebyly, všichni by v průměru hodně ušetřili. Výše úspor by odpovídala součtu všech nákladů všech pojišťoven. Bylo by to až neskutečně obrovské číslo, které by pokrylo všechny vzniklé škody a obrovské číslo by zbylo navíc...

Pozn.: položky označené * jsou povinné.