"Dělal jsem makléře zcela dobrovolně a rád, protože jsem to chtěl dělat. V tomhle řemesle je však dobré pamatovat na pár důležitých věcí. V první řadě musím klientovi poskytnout perfektní službu včetně veškerého servisu. To znamená, že musím klientovi připravit kvalitní nabídku a pojistit ho tak, aby nevyhazoval peníze, ale na druhé straně musím dbát na to, aby klient nepřišel o milióny díky zbytečné snaze ušetřit, říká zakladatel makléřského řemesla v České republice a pokračuje: "A pokud jde o jednání s lidmi, potvrdilo se to, co jsem se snažil učit všechny své kolegy: makléřský byznys není jen o pojišťovacích poučkách. S klientem je potřeba si nejdříve popovídat. To ocení 90 procent všech klientů, proto by se to nikdy nemělo opomíjet! Právě to by se mělo učit na školách pro vzdělávání manažerů.
Před nedávnem jsem se setkal se zahraničním kolegou, který neznal nic jiného než známé zaklínadlo money money money... V tom byl samozřejmě perfektní, ale byl přesvědčen, že to k úspěchu stačí. Mladí lidé dnes umí perfektně byznys, ale mnohdy se chovají tak, jako když mají klapky na očích a nevidí nic jiného. Skutečně dobrý makléř by měl znát perfektně nejen všechno o pojištění (a samozřejmě o penězích), ale měl by vědět i něco o politice, o zemi, kam přichází a také o historii konkrétního podniku, kterému nabízí své služby. Na to by měl vždy pamatovat."
Zaznamenala: dš
Komentáře
Přidat komentář