ČPP vyplatila svým klientům již 23 milionů korun

ČPP vyplatila svým klientům již 23 milionů korun
ČPP vyplatila svým klientům již 23 milionů korun
18.6.2013 Pojistný trh

Více než 900 škod v celkové výši dosahující 390 mil. Kč již nahlásili klienti ČPP po ničivých povodních na začátku června. K dnešnímu dni ČPP již vyplatila pojistné plnění či zálohu na pojistné plnění v celkové výši téměř 23 mil. Kč.

Nejčastěji evidujeme škody z majetkového pojištění občanů, klienti hlásili především poškození svých rodinných domů, zničené interiéry, vyplavené sklepy nebo škody na motorových vozidlech. Několik velkých škod registrujeme u podnikatelů.

„Naši likvidátoři stále provádějí prohlídky v místech hlášení škod, abychom zajistili co nejrychlejší likvidaci poškozeného majetku, probíhají tyto prohlídky i o víkendových dnech,“ říká Václav Hönig, ředitel úseku neživotního pojištění České podnikatelské pojišťovny.

Klienti mohou hlásit škodní událost telefonicky na klientskou linku 841 444 555. Operátoři jsou klientům k dispozici v pracovní dny od 8 do 20 hodin a o víkendu od 9 do 17 hodin. Oznámit škodní událost lze také prostřednictvím formuláře „Oznámení škodní události“, který je k dispozici na webových stránkách pojišťovny www.cpp.cz.

Po oznámení škodní události je klient buď kontaktován pracovníkem likvidace pojistných událostí, nebo obdrží dopis s informací o registraci škody a ev. žádostí o dodání dokladů nutných k likvidaci. Po ukončení šetření škody je - v případě likvidnosti škody - pojistné plnění vypláceno ze zákona nejpozději do 15 dnů.

Česká podnikatelská pojišťovna


Zdroj: ČPP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články