Direct pojišťovna se nebojí udělat si v novém spotu legraci sama ze sebe


			Direct pojišťovna se nebojí udělat si v novém spotu legraci sama ze sebe
28.4.2025 Pojistný trh

Direct pojišťovna uvedla nový reklamní spot, který zdůrazňuje, že pojištění má být jednoduchou a spolehlivou oporou v okamžiku potřeby. Kromě nového klipu představila i aktualizované logo, přičemž základní hodnoty společnosti – jednoduchost, rychlost, přátelskost a spolehlivost – zůstávají beze změny.

„Lidé nechtějí řešit pojištění. Lidé chtějí žít.“ Direct pojišťovna spouští nový reklamní klip, který staví právě na tomto sdělení. Ukazuje, že pojištění je něco, co lidé většinou nevnímají, až do doby, než se něco stane. A když k tomu dojde, chtějí řešení lusknutím prstu. „Hlavním cílem je zábavnou formou ukázat, že skutečně chápeme naše klienty. Zní to jako klišé, ale myslím, že ze spotu je cítit, že nejsme do sebe zahleděná značka. Pojištění je specifický produkt v tom, že platíte něco, co v životě vlastně nechcete využít. O to důležitější je budování důvěry. Nechceme být značka, která vám říká: kupte si pojištění. Ale spíš značka, která je tu na lusknutí prstu, když nás potřebujete – a jinak vám do života nekecá,“ říká Marek Walder, který se v Direct pojišťovně stará o brand.

Zdroj: YouTube, Direct


Mohlo by vás zajímat: STAR má novou ředitelku. Ivana Dřevojánková sází na lidi, technologie a férovost


Ve spotu se objeví i nové logo, které pojišťovna s humorem komentuje tak, že tato změna stejně moc lidí nezajímá. „Jinými slovy říkáme, že chápeme, že lidi mají v životě důležitější starosti a radosti. Chtěli jsme vytvořit něco, co bude lidi bavit. A chtěli jsme jít cestou lehkosti a humoru, který z reklamního prostředí nejen v Česku pomalu mizí. Důležité je také to, že logo se sice mění, ale vše ostatní – hodnoty jako je jednoduchost, rychlost, přátelskost a spolehlivost a důvod, proč tu Direct pojišťovna je, zůstávají stejné,“ dodává Walder.

Nejtěžší úkol? Donutit kočku, aby chvíli v klidu seděla

Na reklamním spotu pracovala kreativní agentura BnT, konkrétně tým Jana Jelínka, a režisérské duo Mugshots – Tomáš Brožek a Jindra Malík v produkci Creative Embassy. „Insight na kterém dlouhodobě stavíme komunikaci Directu – pojištění lusknutím prstu – je poměrně jednoduchý: lidé nechtějí řešit pojištění. Lidé chtějí žít. Ne se vopruzovat. Jediný, kdo chce řešit pojištění jsou… pojišťovny. Proto ukazujeme holčičku, která si užívá života naplno navzdory tomu, že se jí evidentně stala nějaká nehoda. A rodiče, kteří s lehkostí vše vyřeší,“ říká Jelínek. A dodává, že na spolupráci s Directem ho překvapily dvě věci: využití heavy metalu v klipu a to, že pokud bylo na stole více možností, tak Direct vždy vybral tu nejodvážnější.

V samotném klipu pak kromě herců vystupují i zvířata, se kterými je natáčení vždy o něco komplikovanější. „Zvířata a malé děti jsou dost nevyzpytatelní, takže je potřeba s tím počítat a být dobře připravený. V našem případě jsme ale měli velké štěstí. Naše malá protagonistka už byla ve věku malé slečny, takže žádný problém nenastal. Naopak – byla až nečekaně skvělá a profesionální. Nejvíc nám ale dala zabrat kočka. Jeden by nevěřil, jak nemožné je donutit kočku sedět na místě. Lítat, skákat, škrábat, dělat přemety, vyšplhat po zdi až k lustru – to všechno zvládne levou zadní. Ale sedět? Nemožné!“ popisují natáčení režiséři z Mugshots.

Proč mění Direct pojišťovna své logo?

Především proto, že Direct už zdaleka není jen pojišťovna. Do skupiny Direct spadá několik dalších firem: Direct auto, Direct Fidoo, Direct nadace, Birne, Direct Technologies, VIGO Investments a Fondee. A všechny tyhle firmy bylo třeba vizuálně sjednotit. Tak, aby bylo jasné, že patří k sobě. Sjednocení vizuální identity ale není jediný důvod pro její změnu. Direct po deseti letech na trhu vstupuje do nové éry a má mnoho plánů týkajících se například vlastního růstu i expanze do dalších zemí. Nové logo tak symbolizuje vývoj – Direct dospěl a je připraven na další krok.


Mohlo by vás zajímat: Intermap: Inovativní řešení pro stanovení tržní ceny nemovitosti používá i Slavia


„Dnešní doba je rychlá a plná překážek, které řešíme každý den. V Directu tvoříme svět, ve kterém se snažíme i ty nejsložitější věci dělat jednoduše. Chceme našim klientům pomáhat odstraňovat překážky a zvládat nepříjemné momenty a přinášet jim tak lehkost do života. Lehkost pro nás také znamená, že v Directu děláme věci naplno, že do všeho, co děláme, dáváme maximální odbornost/um, energii a nasazení,“ říká zakladatel Direct pojišťovny Pavel Řehák.

DIRECT 2025 LOGO

Kdo je autorem nového loga Direct pojišťovny?

Za novou vizuální identitou stojí renomované Studio Najbrt, konkrétně Aleš Najbrt a Jakub Spurný. „Nové logo vyjadřuje lehkost a dynamiku jednoduchým symbolem, ve kterém můžete vidět křídla ptáka letícího vzhůru,“ říkají o novém logu jeho autoři. Z loga mizí černá barva, kterou nahrazuje tmavě zelená, a světle zelený odstín se posunul do zářivějších tónů. Nový je i font písma. Podle Aleše Najbrta se logo, stejně jako skupina, posunulo do „dospělosti“.

Co má nové logo symbolizovat? 

Když se na nové logo podíváte, možná v něm spatříte letícího ptáka, symbol svobody a pohybu vpřed. V každém případě je nové logo minimalističtější a sofistikovanější než to staré a v Directu pevně věří, že bude i snadno zapamatovatelné. „Chtěli jsme něco, co bude nejen funkční, ale bude i nositelem dynamiky a elegance. A zároveň to bude něco, co bude dávat klientům smysl,“ říká Aleš Najbrt. „Vizuální identita není jen o grafice – je to způsob, jak značka komunikuje a jak ji lidé vnímají.“

Od kdy bude mít Direct pojišťovna nové logo?

Od podzimu 2024 začaly firmy spadající do skupiny Direct postupně na nový vizuální styl přecházet. Od konce dubna 2025 by se už klienti měli potkávat jen s novým logem.


Mohlo by vás zajímat: ČAP upozorňuje na největší omyl Čechů: 60% pojištění domu nestačí


Pokud už Direct není jen pojišťovna, co dalšího mohou klienti Directu využít?

Direct přináší klientům širší servis a výhody, které běžné pojišťovny nenabízejí. Skvělým příkladem je služba Garance mobility, která nabízí víc než jen náhradní auto zdarma. Nabourané auto není nic příjemného. Každý, kdo to zažil, by mohl vyprávět. Služba Garance mobility zajistí klientům Directu a nabouraným od klienta Directu kompletní řešení takové situace.

Direct pojišťovna vybere a doporučí kvalitní servis, kam rovnou klienta s jeho souhlasem objedná, a to zpravidla do 3 dnů. Vyřídí se servisem, co je třeba, aby klientovi stačilo jen auto dovézt k rychlé a kvalitní opravě. Každý klient, kdo využije Garanci mobility, si navíc může vybrat jednu z výhod: buď náhradní auto, 50% slevu na spoluúčast (pokud má klient havarijní pojištění od Directu, zaplatí za něj Direct polovinu spoluúčasti), nebo dvojnásobnou záruku (čtyři roky na práci, kterou v servisu odvedou na opravě poškozeného auta). Stačí, aby klient přijal nabídku Directu nechat si opravit auto ve vybraných servisech a dovezl tam auto.

Letos Direct rozšiřuje síť servisů Garance mobility tak, aby pokryla všechny kraje v České republice. Díky tomu bude Garance mobility dostupná ještě většímu počtu lidí. „Direct tedy chce být nejen pojišťovnou, ale také partnerem, který klienty provází v každodenních životních situacích a nabízí řešení, která jsou šitá na míru jejich potřebám. Komplexnost je totiž směr, kterým se chce Direct do budoucna ubírat. Chceme být partnerem, který vám vyřeší vaše od začátku až do konce,“ doplňuje CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček.


Mohlo by vás zajímat: Václav Geletič: S aplikací KOOPILOT až o 40 % nižší pojistné


Mění se s novým logem i něco pro klienty Direct pojišťovny?

Ne – služby, které Direct klientům poskytuje, se nijak s novým logem nemění. S postupem času a s výše zmíněným propojováním Direct firem budou moct klienti v brzké budoucnosti využít ještě lepší služby než dnes, a to nejen v oblasti pojištění, ale i financi, života s autem nebo investování.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články