„Naší ambicí je být pojišťovnou, která je výhodná pro zodpovědné řidiče. Nemáme standardní ceník jako většina pojišťoven na českém trhu, každá naše cena je individuální, šitá na míru konkrétnímu řidiči. Při výpočtu ceny pojištění zohledňujeme nejvíce parametrů ze všech pojišťoven a dobří řidiči u nás mají garanci nízké ceny. I proto našich služeb využívá stále více klientů,“ říká generální ředitel DIRECT Pojišťovny Ján Čarný.
Rok 2008 se v DIRECT Pojišťovně nesl nejen ve znamení růstu počtu klientů, ale také rozšíření produktového portfolia. S velkým zájmem se setkal nový produkt Moje flotila nabízející slevu při pojištění více než jednoho vozidla stejným pojistníkem. Této výhody využívají zejména rodiny a drobní podnikatelé s více auty.
Při hodnocení roku 2008 nelze opomenout mimořádný úspěch, kterého DIRECT Pojišťovna dosáhla v prestižní soutěži Banka roku. Z té si v silné konkurenci dalších 33 pojišťovacích subjektů odnesla vítězství v kategorii „Nejdynamičtější pojišťovna roku 2008“.
DIRECT Pojišťovna je průkopníkem také v netradičním přístupu k marketingu. Loni například vzbudila pozornost její virální kampaň tematicky zaměřená na krádeže automobilů. Tato kampaň získala hlavní cenu (Grand Prix) a dále jedno první a dvě druhá místa v prestižní soutěži o nejlepší českou reklamu Louskáček 2008. Uspěla také na festivalech reklamy v Moskvě, ve slovinské Portoroži či ve francouzském Méribelu.
DIRECT Pojišťovna počítá i do budoucna s dalším rozšiřováním svých služeb. Ve druhém čtvrtletí letošního roku uvede například na trh nový produkt – pojištění majetku a odpovědnosti občanů.
Komentáře
Přidat komentářDirect je zadluzena
Kumulovany dluh je stale obrovsky a vypada to, ze jsou na prodej.
Růst Direct zpomalil na pouhých 10%
Dle oficiálních údajů ČKP měla pojišťovna DIRECT k 31.12.2008 24 897 smluv povinného ručení, což je z celkových 32 788 smluv více než 75%. K 30.6.2008 měla ale dne ČKP 22 599 smluv povinného ručení. Za posledních 6 měsíců byl tedy nárůst pouhých 10%.