Kdo bude šéfem marketingu a obchodu pojišťovny a penzijní společnosti NN?


			Kdo bude šéfem marketingu a obchodu pojišťovny a penzijní společnosti NN?

Juan Canellas Balanza se stane ředitelem obchodu a marketingu pojišťovny a penzijní společnosti NN. Ve své nové roli bude odpovědný za strategický rozvoj obchodních aktivit, posílení distribučních kanálů a budování silného vztahu se zákazníky. Zároveň se zaměří na inovace v marketingových strategiích s cílem posílit značku NN.

Juan Canellas Balanza bude jmenován obchodním a marketingovým ředitelem NN Životní pojišťovny a členem představenstva NN Penzijní společnosti s účinností od 1. března 2025, po schválení Českou národní bankou. V rámci nové pozice bude zodpovědný za řízení všech distribučních a marketingových kanálů pojišťovny a penzijní společnosti NN.

„Jako obchodní a marketingový ředitel NN v České republice chci především posilovat naši tržní pozici a podporovat digitalizaci a rozvoj distribuce životního pojištění a penzijních produktů. Těším se, že budu moci pomáhat českým klientům připravit se na dlouhověkost a zajistit jejich finanční budoucnost,“ uvedl Juan Canellas Balanza.


Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Pojištění velkých rizik je problém. Blíží se regulace srovnávačů?


Juan Canellas Balanza má více než 25 let zkušeností ve finančním sektoru a je odborníkem na digitalizaci a transformaci obchodních procesů, plánování a implementací obchodních strategií a vedení obchodních týmů. V rámci finanční skupiny NN pracuje od roku 2000 a zastával manažerské pozice v různých zemích Evropy. Jako obchodní ředitel již působil například v Polsku, Rumunsku nebo Španělsku.

Před nástupem do NN ČR byl Juan Canellas Balanza šéfem distribuce v mezinárodní divizi NN International, kde vedl digitální transformaci a implementaci nových technologií (např. AI modely) pro podporu prodejní sítě. Jeho odborné znalosti a mezinárodní perspektiva budou klíčové pro další rozvoj NN v dynamickém a konkurenčním prostředí. Pod jeho vedením se očekává zintenzivnění digitální transformace a prohloubení zákaznické zkušenosti s ohledem na moderní trendy a potřeby klientů.

Zdroj: NN pojišťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články